Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

LOREAL PARİS PERFECT CLEAN KÖPÜK JEL

Merhaba:)

Bugün sizlere uzun süredir çok severek kullandığım, Loreal Paris Perfect Clean serisinin Köpük Jel’inden bahsetmek istiyorum.

Loreal’in yüz ürünlerini, bu ürünle tanışana kadar hiç kullanmamıştım. Daha çok Nivea, Clean&Clear ve Dermokil gibi markalar tercihimdi. Köpük jeli kullanmaya başladığım gün, keşke daha önceden alsaymışım dedim.

Bu serinin hasas ciltler için olanı ve peeling jeli de mevcut. Ben, detoks etkili, normal ve karma ciltler için olan köpük jelini seçtim.

Ürün 150 ml lik bir şişede ve takılıp çıkarılabilir bir temizleme pediyle birlikte satılmakta. 


Temizleme pedi, yanlış söylemiyorsam, silikon gibi bir maddeden yapılmış. Üzerinde minik minik esnek ve yumuşak dikey uzantılar var. Ped, yumuşak yapıda olduğu için cilde zarar vermiyor. Jelin yüzle daha iyi bütünleşmesini ve yüzün iyi bir şekilde temizlenmesini sağlarken, aynı zamanda da yüze masaj yaparak kan dolaşımını arttırıyor.

Küçük boşluktan, fotoğrafta görüldüğü gibi temizleme pedini kolaylıkla yerleştirebiliyorsunuz.

Gelelim kullanımıma ve hakkındaki yorumlarıma :)

Kullanırken, küçücük bir miktar (yaklaşık leblebi büyüklüğünde) yetiyor ve çok iyi köpürüyor. Yalnız ıslak yüze uygulamak ve sonrasında iyice durulamak gerekiyor.

Ürünü ilk aldığım zaman, yanlış hatırlamıyorsam, 3-4 gün boyunca akşamları her gün kullandım. İlk gün yüzümde yağ oranını arttırdı gibi hissettim (daha sonra o sorun ortadan kalktı), fakat yüzümde canlanma ve pürüzsüzlük gördüm. Sonraki günlerde burun kenarlarımda ve burnuma yakın bölgelerde aşırı kuruluk ve kızarıklık olduğunu fark ettim. Birkaç gün kullanımına ara verdim. Şimdi  makyajımı temizledikten sonra kesinlikle kullanıyorum ve makyaja dair hiçbir kalıntı bırakmıyor. Düzenli kullanımda -abartmamak koşuluyla :)- çok iyi iş çıkarıyor, cildi yumuşatıp zamanla pürüzleri gideriyor.

Olumsuz bir yönü var, fakat çok sorun edilecek bir durum değil. Kapağı uzun süre kullanımda kırılabiliyor, biraz daha dikkat etmek gerek kapağı açıp kapatırken.:)
Bugünlük bu kadar... Sizin bu ürün hakkındaki düşünceleriniz neler?

HOŞÇAKALIN…:)

Yorumlar

  1. Güle güle kullan canım bende sizlerin bloglarında mavisini gördüm ama yoktu pembesini aldım bakalım :)) nasıl olcak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım:))Pembesi hassas ciltler için olanıydı dimi:) Bu biterse ben de onu denemek istiyorum:)Güle güle kullan:)

      Sil
    2. orta derecede yağlı bi cildim var hangi renk almalıyım

      Sil
  2. sürekli görüyorum bu jeli benim ki farklı bitince bende bundan almak istiyyorum çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sürekli görür merak ederdim, aldım ve memnun kaldım:) Tavsiye edebilirim sendeki bitince:))

      Sil
  3. ben turuncusunu kullanıyorum ara ara çok iyi gerçekten :) kapağı hemen kırıldı benimkinin de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok memnunum:) Elimdeki ürünler biterse bu serinin diğer ürünlerini de denemek istiyorum:) Kapağı ne yazık ki çabuk gidiyor :)

      Sil
  4. NASIL Bİ ÜRÜN BU GARDAŞIM

    YanıtlaSil
  5. BENDE YENİ PENBESİNİ ALDIM İNŞ İYİDİR YA:(

    YanıtlaSil
  6. ilk fırsatta hassas ciltler olanını almayı düşünüyorum, yazı oldukça yararlı olmuş teşekkürler!

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler