Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

VINTAGE DEKORASYON

Merhaba Herkese:)
pink vintage treasuresBugün vintage dekorasyon ile devam etmek istiyorum. Vintage, bildiğiniz gibi, geçmişe ait koleksiyona veya parçaların her birine verilen bir isim. Geçmiş kokan, sımsıcacık esintiler barındıran, insanı anlık olarak bambaşka tarihlerde yaşatan bu modayı, o kadar kendime yakın hissediyorum, bana o kadar sıcak geliyor ki anlatamam.:) Evimin bir odasını ya da bir köşesini, ileride inşallah bu şekilde dekore etmek istiyorum.
Çok sevdiğim örnekleri şimdi sizlerle paylaşacağım. Belki sizin için de ufak fikirler oluşturabilir.
bluesrose lined cupboard

Hepsi birbirinden güzeller, renkler, tasarımlar huzur verici...
Shabby Chic Chair and Ottoman
Vanity and Chair are adorable.

cath kidston printed fabric chairs photographed by jonathan west

Siz nasıl buldunuz?:)

Yorumlar

  1. mükemmel, gerçek yaşamda çok kullanışlı olmasa da evinde fazladan odası olanların güzelce dekore edbilecği örneekler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle :)Güzel görsellik sağlaması adına uygulanabilecek fikirler:) Kullanmaya da kıyamaz insan:)

      Sil
  2. Pembe ve mavinin uyumunu her zaman beğenmişimdir. Vintage denilince nerede olursa olsun orada huzur vardır. Paylaşımınız için teşekkürler.

    Sevgiler,
    Fulya
    http://kucukaksoyfulya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum:) Rica ederim:)

      Sil
  3. Çok güzeller.. İnsanın içini açıyor.. Seviyorum ben de bu tarzı
    http://loveandsmile.wordpress.com/

    YanıtlaSil
  4. Ayy çok hoşş ama ben senin blogun yeni tasarımından dolayı tanıyamadım :)) bu arada mimlemiştim seni..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiim:)) Biraz yenilik yaptım blogta:) Gördüm canım yazımı yayınlayacağım hatta birazdan:) Teşekkürler mim için ^_^

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler