Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

DIY: Sevimli Baykuşlu Kolye

Merhabalaarr :)

Bugün çok mutluyum neden acaba??? Hazır böyle mutluyken bir yazı hazırlayayım dedim.:) Muhtemelen siz bu yazıyı okurken ben uzaklarda olacağım.:P Yapmış olduğum baykuşlu kolyemi paylaşmak istedim sizlerle. 


Baykuş hala moda mı bilmiyorum. Çok takıntılı değilim böyle şeylere, ama görüp de çok beğenerek almıştım baykuş ucu.:) Sonra bileklik mi yapsam kolye mi diye düşündüm düşündüm ve böyle bir kolye çıktı ortaya.  
İnce zincirli, minik uçlu altın kolyelerle birlikte takıldığında o kadar güzel duruyor ki


Çok zor olmayan, düz mantık bir iş gibi gözükse de şanssızlığınız ve sakarlığınız üzerinizdeyse kırk kat zorlaşıyor. :D Boncuklar çok çok küçük olduğu için epey uğraştırıyor ve göz yoruyor. Bir de defalarca sakarlığım tuttuğu için boncukları yere saçtım yaparken. Görseniz her yer kum gibi boncuk oldu. Sağolsun elektrikli süpürge koştu yardımıma.:P

İşte böyle... Umarım beğenmişsinizdir.:) Baykuş objelerle aranız nasıl? Baykuş figürünü bayılarak kullananlardan mısınız, yoksa benim gibi arada bir beğendiğiniz takdirde kullananlardan mısınız?

GÜZEL BİR GÜN DİLİYORUM. HOŞÇAKALIN.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler