Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

MİSAFİRİM VAR: LADY LAWYER'IN PURE BEAUTY CC KREM İNCELEMESİ

Merhaba Arkadaşlar :)

Bugün Beauty with Lady Lawyer blogunun sevgili sahibesi misafirim.:) Hepimizin çoook merak ettiği Pure Beauty CC Krem hakkındaki yorumlarını, görüşlerini bizlerle paylaşacak.:) O kadar yoğunluğuna rağmen etkinliğimde katıldığı için çok mutlu oldum, söylemeden geçmeyeyim. Hadi o zaman ben daha fazla uzatmayayım ve Lady Lawyer'ın yazısına geçelim.^_^
_________________________________________________________________________________

Hepinize Merhaba :)

*Bahçem Benim* blogunun sevgili sahibesi Ezgi sayesinde ilk kez konuk yazar oluyorum. Bana bu fırsatı tanıdığı için Ezgi'ye teşekkür ederek; merak ettiğiniz bir ürün üzerine inceleme olmuştur diye umuyor ve hepinize keyifli okumalar diliyorum :)

BB Krem nedir, nasıl kullanılır, fondötenle arasında ne fark var, en iyi BB Krem hangi markanın... gibi soruların cevaplarını yeni bulmuşken CC Krem furyası başladı. Peki CC Krem nedir?

CC kısaltmasının birçok açılımı var: Color Control, Complexion Corrector, Complete Correction...Açılımlar farklı olsa da CC Kremlerin asıl amacı cildimizdeki renk eşitsizliklerini düzenlemek. Cilt rengini düzenlemenin yanı sıra cildi nemlendirme, güneşin zararlı ışınlarından koruma, cilde pürüzsüz bir görünüm sağlama gibi markadan markaya değişen özellikler barındırıyor CC Kremler. Ufak bir karşılaştırma yapmak gerekirse CC Kremler BB Kremlere göre daha hafif yapıda ve daha doğal bir görünüm sağlıyor.

Sizlere tanıtacağım CC Krem Watsons mağazalarında satılan Pure Beauty markasına ait, bendeki rengi Natural. Pure Beauty markası Kore'de üretiliyormuş. Bu markadan denediğim ilk ürün CC Krem. İlk kez CC Krem deneyimi yaşadığım için öncesinde araştırmalar yaptım CC Kremden neler beklemeliyim diye. Elimden geldiğince objektif bir şekilde sizlerle Pure Beauty CC Krem ile ilgili düşüncelerimi paylaşacağım. 


40 ml boyutunda olan bu kremin zarif bir ambalajı var. Kullanmadan önce kokusunun güzelliğine bayıldım. İçeriğinde bulunan Bulgar gül suyu bu güzel kokunun kaynağı imiş. Benim hoşuma gitti tabi alırken kokusuna da dikkat etmeyi unutmayın. :) Cilt tonunu düzenleme, cildi nemlendirme, pürüzsüz ve lekesiz hoş bir görünüme kavuşma, cildi güneşin zararlı etkilerin koruma Pure Beauty CC Kremin bize sundukları arasında. Çok akışkan olmayan hafif bir yapısı var. Az bir miktar uygulayarak tatmin edici sonuç aldığımı belirtmeliyim. Böyle az miktarda uygulayarak başarılı sonuç aldığım ürünleri çok seviyorum, uzun süre gidiyor çünkü :) İçindeki minik parıltılar sayesinde cildinizde sağlıklı ve ışıltılı bir görünüm oluyor. Normal-karma cilt tipine sahibim ve dikkatimi çeken bir ayrıntıyı sizlerle paylaşmak istiyorum. CC Krem'i sürdükten sonra cildimin diğer bölgelere göre daha yağlı olan burun kısmında bariz bir parlama oluştu. Benim için rahatsız edici değil ama karma ve yağlı ciltlerin almadan önce bir kez daha düşünmelerinde fayda  var. CC Kremi uyguladığımda cildimde ağırlık yapmaması da beni mutlu etti, cildimin nefes aldığını bilmek güzel. 

Normalde cildim çok fazla nemlendiriciye ihtiyaç duymadığı için CC Kremin nemlendiriciliği konusunda yanıltıcı bir yorum yapmak istemiyorum, dürüst olmak gerekirse anlayamadım nemlendirme konusunda nasıl olduğunu :) 

Kapatıcılık konusunda beklentim çok fazla değildi, resimde gördüğünüz uygulamada Pure Beauty CC Krem beklentimin üstünde bir kapatıcılık sağladı. 


Pure Beauty CC Krem içeriğindeki SPF 30 ile cildimizi güneşin zararlı etkilerinden korumamız konusunda yardımcı oluyor, güneş koruyucu faktör içeren ürünler kullandığımda ayrıca güneş kremi kullanmıyorum böylece :)


İçeriğinde paraben, lanolin ve alkol bulunmaması ve dermatolojik olarak test edilmiş olması bu konuda hassas olanlar için tercih sebebi olabilir.

Pure Beauty CC Krem ile ilgili gözlemlerimi ve düşüncelerimi elimden geldiğince aktarmaya çalıştım. Genel olarak memnun kaldığım Pure Beauty CC Krem ile ilgili görüşleriniz ve merak ettiklerinizi yorumlarınızda paylaşırsanız çok mutlu olurum :)

Sevgiyle kalın :)
_________________________________________________________________________________

Benim gerçekten çok merak ettiğim bir üründü. BB kreminden gayet memnundum ve "CC kremi acaba nasıldır, aynı şekilde memnun kalır mıyım?" diye düşünüyordum. Lady Lawyer sağolsun beni bu  konuda aydınlattı ve eminim ki sizin için de güzel ve yararlı bir yazı oldu. 

Blogunu hala keşfetmemiş olan varsa uğramalarını öneririm. Hem güzel fırsatları blogunda duyuruyor hem birçok ürünü samimiyetle yorumluyor. Ben en başından beri takibindeyim, çok da severek takip ediyorum.:))

Kendisini misafir etmekten mutluluk duydum. Özenle hazırladığı bu yazı için de tekrardan çok teşekkür ediyorum. ^_^

İnstagram: beautywithladylawyer


Bir sonraki haftanın konuğu  sevgili Oje Canavarı. Yine harika bir yazı var, takipte kalın.;)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler