Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

AVENE TERMAL SU

Merhaba :)
Uzun zaman sonra yeni bir yazı yazabildim nihayet. Bir süredir benimle birlikte olan Avéne markasının termal suyundan bahsedeceğim bugün. 

Termal su denilince, akıllara ilk gelen ve çok başarılı bulunan bir marka Avéne. Bana kalırsa da öyle aman aman muhteşem, şifalı, her derde bir ürün değil ne yazik ki. 

Kendi sitesinde yararları şu şekilde özetleniyor,

"Bir ferahlık hissinin sizi sardığını ve rahatlattığını hissedersiniz.
Avène Termal Suyu'nun tüm şefkati ve saflığı size uzun süreli koruma sağlar...
  • Cerrahi bir müdahale sonrasında
  • Yüzde kızarıklık durumunda
  • Cilt tahrişi durumunda
  • Güneş çarpması sonrasında
  • Bebeklerde oluşan kızarıklıklarda
  • Makyaj temizliği sonrasında
  • Traş sonrasında
  • Sportif bir aktivite sonrasında
  • Epilasyon sonrasında
  • Seyahat sırasında rahatlamak için"
Açıkçasını söylemek gerekirse, vaadleri bende ne yazık ki pek işe yaramadı. Neden derseniz, cildimin tahriş olmuş bölgelerinde kullandığımda, rahatlatıcı bir özellik yerine daha çok can yakıcı özelliğiyle karşılaştım. (Bu arada tahriş olmuş derken, öyle ağır bir durumdan bahsetmiyorum, yani açık yara filan değil.) Kızarıklıkları almıyor, hafifletmiyor. Sadece sıktığınız an serinletiyor o kadar. Eğer rahatlatmadan kasıt o serinlikse, gidip soğuk duş alırım daha iyi gelir. 

Kışın yanaklarım ve burnumun kenarları çok soyulur. Nemlendiricimin haricinde, makyaj öncesi, cildim biraz yatışsın ve o kuru görüntü ortadan kalksın diye sık sık bu termal suyu kullandım kış boyu. Olmadı.... Bu sefer makyajın üstüne kullandım, yine olmadı. (Zaten sabitleyici olarak kullanmayin makyajı akıtıyor.)
Neden bu ürün bana yaramadı bilmiyorum. İnsanlar psikolojik olarak bu suyun iyi geleceğine inandıkları için  iyi geldiğini ve çok fazla abartıldığını düşünmeye başladım.

Benim elimdeki küçük boyu. Kullanmayı bıraktım, daha doğrusu azcık kalanını yazın kullanmak için saklıyorum. Sadece serinlemek için kullanacağım. Serinletmek konusunda başarılı olacağını düşünüyorum. :)

Yani anlayacağınız, benim için mucize bir su olamadı.:/

Avéne termal sular arasında en iyisiyse, diğerleri nasıl kim bilir? 

Benimle benzer fikirleri paylaşan var mı acaba aranızda?

HOŞÇAKALIN...:)
post signature

Yorumlar

  1. Ay canim keske seninde cildine iyi gelseydi, daha bugün kuzeniminki bitmis eczaneye gidip aldik hemen, bir hafta kullanmamis bir sürü alerji gibi kücük sivilceleri cikmis sicak havada, yatistiriyor bayagi, ama nemlendirmiyor hic bu konuda haklisin, yani soyulan yerlere iyi geldigini bende görmedim, bunun icin iyi bir peeling ve sonrasinda Avene nemlendirici maskeyi kullaniyorum ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tarz ürünler nedense bana bir türlü iyi gelmiyor :/ İçerik karşılaştırması yapıp cildimin hangi maddeye duyarlı olduğunu bulacağım, ürünleri de artık ona göre alacağım :) Sizde işe yaradığına sevindim, genellikle sevilen bir ürün zaten :)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler