<-

<-

Pazartesi, Mayıs 27, 2013

ESSENCE GET BIG LASHES MASKARA

Ürün incelemesinin bugünkü şanslısı, Essence Get Big Lashes Maskara. :)


Maskara, mutlaka her makyajımda mutlaka kullandığım, benim için olmazsa olmaz bir malzemedir.
İster kirpiklerimi uzatsın, ister ayırsın, ister hacim versin fark etmez.
Essence Get Big Lashes  Waterproof Maskara, su geçirmez özelliğe sahip kirpiklere hacim veren, 12 ml' lik bir ürün. 
Gördüğünüz gibi kalın yapıda bir fırçaya sahip.
Benim ürünle ilgili yorumlarıma gelirsek, fiyatına göre gayet iyi bir performans sergiliyor (fiyatı: 8,49 TL). Uygun fiyata aldığım ürünlerden çok fazla bir beklentim olmaz, bu ürün beklentimin üstünde bir performansa sahip.
Vaad edilen şekilde kirpiklere hacim veriyor ve kolay kolay da kirpiklerden çıkmıyor.
Benim için olumsuz olan tek özelliği ise, tek kat bile sürsem her zaman olmasa da topaklanma yapabiliyor. Öyle bir durum söz konusu olduğunda, temiz ve kuru bir rimel fırçasıyla kirpiklerimin üstünden bir kez gidiyorum, sorunu bu şekilde çözmüş oluyorum.
Peki tavsiye eder miyim?
Uygun fiyata maskara arayışındaysanız ve çok büyük beklentileriniz yoksa kesinlikle tavsiye ederim. 
HOŞÇAKALIN...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Teşekkürler...