<-

<-

Cuma, Mayıs 24, 2013

MAKYAJ DOLAPLARI & MASALARI

Bugün görüp de beğendiğim makyaj masalarından ve dolaplarından örneklerle karşınızdayım. Umarım sizler de beğenirsiniz. :)
  • İlk örneğimiz, üç adet dekoratif aynadan oluşan, sade, zarif ve klasik bir tasarım.
  • Yenilikçiyseniz ve her zaman modern görünümden yanaysanız bu masa tam sizlik. Formal çizgiler taşıyan tasarımlar tarzıma çok uymasa bile ben çok beğendim.
  • Renkli, cıvıl cıvıl bir model daha. Baktıkça insanın içi açılıyor.
  • Şimdiki tasarımda ise kullanışlı kelimesi eksik kalır, anlatmaya yetmez. Hem takılarınız için ayrı yer düşünülmüş hem çantalarınız için hem kıyafetleriniz için hem de aksesuarlarınız için...
  • Bu da küçük ama fonksiyonel makyaj dolabı. Sadece makyaj malzemelerinin yeri değil, kağıt havlununki bile düşünülmüş. Bu modeli aklımın bir köşesine yazdım.:)
  • Duvara monte edebileceğiniz bir model. Çok zarif gelmedi bana, ama yine de fikir olsun diye eklemek istedim. Ayna kısmını kullanmadığınız zamanlar kapakları kapatarak tam bir dolap görünümü elde ediyorsunuz.

Not: Kaynaklarını belirtemediğim fotoğraflar da alıntıdır.

HOŞÇAKALIN...

Kaybetmeyelim birbirimizi :)

5 yorum:

  1. hepsıde cok kullanışlı gerçekten bayıldım . bloğun hayırlı olsun bende senın gıbı yenıyım beklerım bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Hemen geliyorum seninki de hayırlı olsun :)

      Sil
  2. Bu da küçük ama fonksiyonel makyaj dolabı. Sadece makyaj malzemelerinin yeri değil, kağıt havlununki bile düşünülmüş. Bu modeli aklımın bir köşesine yazdım.:) -------- Bu yorumu yazdığınız dolabı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  3. Bu da küçük ama fonksiyonel makyaj dolabı. Sadece makyaj malzemelerinin yeri değil, kağıt havlununki bile düşünülmüş. Bu modeli aklımın bir köşesine yazdım.:) -------- Bu yorumu yazdığınız dolabı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil
  4. Bu da küçük ama fonksiyonel makyaj dolabı. Sadece makyaj malzemelerinin yeri değil, kağıt havlununki bile düşünülmüş. Bu modeli aklımın bir köşesine yazdım.:) -------- Bu yorumu yazdığınız dolabı nereden bulabilirim

    YanıtlaSil

Teşekkürler...