<-

<-

Çarşamba, Haziran 26, 2013

►KİTAP AYRACI YAPIMI◄

Sürekli kitap ayracını kaybeden ve arayıp da bulamayan biri olarak en sonunda kendi ayraçlarımı kendim yapmaya karar verdim.:) Böylece hem zevkime göre tasarlayabileceğim hem de kaybolduğu an pratik bir şekilde yapıp kullanabileceğim.

MALZEMELER
- Herhangi bir dergi, gazete vs. den bulmuş olduğunuz, hoşunuza giden resim/fotoğraf
- Karton 
- Kurşun kalem
- Cetvel
- Makas
- Yapıştırıcı
- Delgeç
- Kurdele

YAPILIŞI
Anlatımım, adım adım çektiğim fotoğraflarla olacak. Gerçekten çok basit bir yapımı var. Nasıl yaptığıma başlayalım.:) 
  1. Öncelikle ölçülerimizi belirleyip fotoğraftaki gibi çiziyoruz. Ben 5x17 cm olarak ölçülendirdim.
  2. Çizdiğimiz kısmı kesiyoruz.
  3. Kestiğimiz parçayı, seçtiğimiz resim/fotoğraf üzerine koyup kurşun kalemle çiziyoruz.
  4. Aynı şekilde resim/fotoğraf ı kesiyoruz.
  5. Her ikisini üst üste gelecek şekilde yapıştırıyoruz.
  6. Delgeç yardımıyla üstten, tam ortadan deliyoruz.(Benimki tam ortalı olamamış.:()
  7. Kurdelemizi göz kararı bir uzunlukta kesiyoruz.
  8. Deldiğimiz yerden geçiriyoruz ve uçlarını bağlıyoruz.
Hepsi bu kadar.:)
Sevimli kedicikli ayracımız işte kullanılmaya hazır.
İstediğiniz boyutta, desende, renkte yapabilirsiniz.

HOŞÇAKALIN...

14 yorum:

  1. çok şekermişşşşşş :))) hemde kedişli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihiih :D teşekkür ederim bence de çok şeker :)

      Sil
  2. Çok güzeller ben kitap ayracına hiç doymam valla :D yapar yapar dururum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim:) Yapması da çok zevkli :))

      Sil
  3. Tek kelimeyle bayıldım!En kısa zamanda uygun fotolar bulup ben de yapmak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaayy beğendiğine çok sevindim:)) Merakla bekleyeceğim yaptıklarını:)

      Sil
  4. buda güzelmiş denicem kesinlikle ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Böylesi hiç aklıma gelmemişti :D
    www.gizemlicizgiler.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay ve düz mantık fikirler hep en son gelir akla :D

      Sil
  6. :-) Ayyy! çok güzelmiş! Ben de yapıcağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine çok sevindim:)) Teşekkürler! ^_^

      Sil

Teşekkürler...