<-

<-

Cumartesi, Haziran 15, 2013

KÜÇÜCÜK ALIŞVERİŞ (1)

Mayısın son haftasında yaptığım küçük alışverişlerimle karşınızdayım. Bakalım neler almışım?

Bu alışverişim Rossmann ve Groseri'den.
Loreal Perfect Clean: Birçok blogta görüp de merak ettiğim bir üründü, bu nedenle almak istedim.
BabyDream Bakım Yağı: Ne zamandır bebek yağı almak istiyordum. Fiyatının oldukça uygun olduğunu görünce bunu tercih etmek istedim.
Bii Wipes Islak Mendil: Çantamdan ıslak mendili hiç eksik etmem. Birçok çeşitini denedim ve hala da denemekteyim. Şimdi sıra bu markada...:) Parabensiz, alkolsüz olduğunu ve fiyatının da çok uygun olduğunu görünce aldım.
Arko Nem Zeytinyağlı Doğal Bakım Kremi: Bu kremin büyük kavanozda olanını kullanıyorum ve oldukça memnunum. Tırnaklarımı güçlendirdiğini, tırnaklarıma iyi geldiğini düşünüyorum. Çantama atmak için bir de mini boyunu aldım.
HOŞÇAKALIN :)

4 yorum:

  1. güle güle kullan:)

    oreosevenkiz.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. gülegüle kullan canım benım ..

    bloğum cok cıcı cekılısm var ve son gunlerı mutlaka katıl bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum canım :)
      Hemen bakıyorum :)

      Sil

Teşekkürler...