<-

<-

Çarşamba, Haziran 19, 2013

KÜÇÜCÜK ALIŞVERİŞ #2

Gratis'in babalar günü için Gratis'e özel tüm ürünlerde yaptığı %40 indirimden yararlanmadan edemedim. Ufak tefek de olsa "ihtiyaçtı (?)" diyebileceğim ürünleri aldım. :)

Benri Kare Pamuk: Henüz açmadığım paketlerim dursa bile indirimden yararlanıp tekrar almak ve stoğuma eklemek istedim.
City Color 4lü Far: Denemek için küçük boyunu tercih ettim, memnun kalırsam büyüğünü alırım. Benim aldığım kahve tonlarında olanı.
Demeter Fragrance Library: Aslında Baby Powder kokusunu almak istemiştim; fakat hiç kalmamış. Onun yerine Vanilla Cake Batter ı tercih ettim. Çok güzel, tatlı bir kokusu var.
Eklips Ayna: Boyutu çantamdaki aynamdan daha küçük olduğu için aldım.
Eklips Cam Törpü: Yeni bir törpüye ihtiyacım vardı, tercihim bundan yana oldu.
Ayrıca The Balm markasından bir ruj beğenmiştim 'Mai Billsbepaid'; fakat ellerinde kalmamış. Acelesi yok nasılsa, başka indirimlere kaldı artık. :)

HOŞÇAKALIN... :)

2 yorum:

Teşekkürler...