<-

<-

Pazar, Ağustos 11, 2013

NAIL ART ÖRNEKLERİ

Merhaba:)
Öncelikle herkese iyi pazarlar diliyorum.^_^ Bugün, hoşuma giden, derlediğim daha çok geometrik desenli olan bu nail art örneklerini sizlerle paylaşmak istedim. Nail arta ilgim çok fazla olmasına rağmen, sabırsız kişiliğimden olsa gerek, çok fazla oturup uğraşamıyorum.:)
Şimdi seçtiklerimi sizinle paylaşacağım ve ilerleyen zamanlarda, elimden geldiğince, birer birer denemeye başlayacağım.
One Spangled Nail

Yukarıdaki örnek çok hoşuma gitti. Yapımı çok pratik.

Geometric Nails

Bunun da renklerine bayıldım.:)


Nedense geometrik desenlere ve formlara ilgim büyük.:)

Pretty in pastels!

İşte bu favorim!!!


Kaynak: http://www.styleandpepperblog.com

Yapmı kolay, ama duruşu mükemmel bence.


Kaynak: http://pinterest.com

Ya buna ne demeli?  Bir an önce denemek istiyorum.:)

Kaynak: http://lol.blogshubspot.com

Bunu da çok sevdimmm...^_^

Siz en çok hangisini beğendiniz?

Bugünlük bu kadarcık.:)
İyi Tatiller, HOŞÇAKALIN...

7 yorum:

  1. Ben de çok severim ama uğraşmaya vaktim olmaz. Ama bunlar çok pratikmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pratik görünüyorlar, denenebilir:)

      Sil
  2. Mat ojeleri sevmiyorum ama bu siyah mat parlak frenchi seviyorum kuaförde kıza denettim ama yapamadı çünkü ısrarla ince sürdü uç kısmı oda belli olmadı :))
    Birde şu parlak siyah ve gold olan ı çok beğenmişimdir hep :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde mat ojelere ben de çok fazla ısınamadım, ama matla parlağı birlikte kullandığın zaman çok hoş bir görüntü ortaya çıkıyor:)) Kuaförler genelde işlerine geldiği şekilde yapıyorlar, en iyisi kendimizin uğraşıp yapması galiba:)))

      Sil

Teşekkürler...