<-

<-

Pazar, Eylül 01, 2013

ELLERİNİZ SİZİ ELE VERMESİN! // DOĞAL 'HANDSCRUB' YAPILIŞI

Merhaba :)
Yakın zamanda denemek istediğim bir DIY çalışmasını sizlerle paylaşmak istedim bugün. 

MALZEMELER
- 1/4 fincan esmer şeker
- 1/2 limon
- 2 yemek kaşığı hindistan cevizi yağı (Beyaz renkli ve katı halde bulunan)
- Argan yağı (Zeytin yağı, jojoba yağı vb.)
- Küçük bir cam kase
- Tahta kaşık

YAPILIŞI 
Cam kasenin içine malzemeleri yavaş yavaş ekliyoruz ve hindistan cevizi yağı parçalanıncaya kadar iyice karıştırıyoruz. 

KULLANIMI
Karışımdan bir miktar alıp ellerimizi 3-5 dk boyunca ovalıyoruz. Daha sonra ılık su ile sabun kullanmadan duruluyoruz. Ilık bir havluyla ellerimizi sarıp 2-3 dk kadar bekliyoruz. 

Veeee sonuuuuç yumuşacık elleeeerrr!!! ^_^

Bu tarifi mutlaka denemek istiyorum. Umarım katı halde bulunan hindistan cevizi yağından bulabilirim.:)

***Fotoğraf  ve içerik http://thebeautydepartment.com sitesinden alınmıştır.

HOŞÇAKALIN...:)

2 yorum:

  1. dıy projelerını sevıyorum bende cok fazla uyguluyorum.. guzel yazı olmus keyıfle okudum :) sevgiler..

    YanıtlaSil

Teşekkürler...