<-

<-

Cuma, Eylül 13, 2013

TAVSİYE KANALI - HER MELEĞE LAZIM KAMPANYASI

Merhaba Arkadaşlar:)
Yazın Tavsiye Kanalı'na üye olarak Tavsiye Meleği olmuştum (Tavsiye Meleği kulağıma çok şirin geliyor:). Çok kısa bir süre önce D Shopping' in "Her Meleğe Lazım" kampanyasından davet almıştım ve büyük bir merakla katılmıştım. Bugün, içinde çok şeker bir hediyenin de olduğu bir paket geldi kendilerinden.:)

Merak edenler için kutunun içeriğinden söz edecek olursam,
  • D Shopping 3 adet 100 TL ve üzerinde kullanabileceğiniz 10 TL lik indirim kuponu. (Daha çok indirim olsaymış iyiymiş :P )
  • D Shopping Sonbahar 2013 kataloğu.
  • Minik, cici bez cüzdan.:)


Kataloğu hemen inceledim ve dağıtmaya başladım bile.:) Harika ürünler var. Her aradığınızı kolaylıkla bulabilirsiniz. Mutfak gereçlerinden, güzellik ürünlerine, kırtasiye malzemelerine, elektronik eşyalara...
Bu da şirin hediyem.:)

"DShopping'e bir de buradan bak!"
Facebook'tan ulaşmak için tık tık
Twitter'dan ulaşmak için tık tık
Youtube kanalı için tık tık
0212 464 64 64
D-Smart Kanal 51 / Türksat 3A Uydusunda

Tavsiye Meleği olup fırsatlardan yararlanmak için Tavsiye Kanalı'na buyrun.:)

HOŞÇAKALIN:)

9 yorum:

  1. para alıyorlarmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, almıyorlar. Sitesinden daha detaylı bilgiye ulaşabilirsin

      Sil
  2. güle güle kullan tatlım :) ben de oraya üyeyim ama maillerime uzun süredir bakamadığımdan tüm geçmiş kampanyaları kaçırmışım. Darısı bir dahakilere artık :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :)) Hiç belli olmuyor ne zaman bir kampanya başlayacağı, arada bir kontrol etmek lazım galiba mailleri :) İnşallah bir dahakini kaçırmazsın :))

      Sil
  3. merhaba :)
    beNde üyeyim ama haLa tam oLarak NasıL işLediğiNi çözebiLmiş değiLim :)
    Ne NasıL Nereye yorum yapıcaz yada NerdeN davet geLicek (çüNkü baNa geLeN gideN bişi yok) biLmiyorum :)
    güLe güLe kuLLaN hediyeNi caNım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba:)
      Mailini ara ara kontrol etmeyi ihmal etme:)) Maile kampanya için davet gönderiyorlar, haber veriyorlar, sonra sitesine girip kampanyaya katılıyorsun. Kampanyaya katıldığın zaman yorum kısımları sana açık oluyor :) Yorum yapıyorsun ve bu şekilde katılmış oluyorsun:)
      Teşekkürler canımm:D

      Sil
  4. 18 yaş sınırı varmış

    YanıtlaSil

Teşekkürler...