<-

<-

Cumartesi, Kasım 30, 2013

YÜZ ŞEKLİNE GÖRE KONTÜR YAPMA VE AYDINLATICI UYGULAMA

Merhabalar Herkese:)

Dün akşam internette gezinirken denk gelmiş olduğum ve kendi adıma yararlı bulduğum bir fotoğrafı sizlerle de paylaşmak istedim.:) Çok güzel bir şekilde, yüz şekline göre ne nereye uygulanmalı göstermişler. Her ne kadar çok fazla aydınlatıcı ve kontür uygulaması yapmıyor olsam da özel günlerde yararlı olabilir gibi geldi bana.

Hadi buyrun, siz de bakın.:)

Highlighting and contouring guide for your face shape! It really makes a difference!

İyi haftasonları diliyorum...HOŞÇAKALIN...

8 yorum:

  1. Güzel oldu benim içinde sağolasın,bazen sapıtıyorum nereye aydınlık versem diye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihhii :D Sağol canım işe yaradığına sevindim:)

      Sil
  2. Yararlı oldu benim içinde teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim canım yararlı olduğuna:)

      Sil
  3. çok güzel bir yazı olmuş :) kontur hoşuma gitmiyor benim ama aydınlatıcı çok güzel duruyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de çok hoşuma gitmiyor, günlük makyajda kontürü gereksiz buluyorum :) Beğendiğinize sevindim, teşekkürler:)

      Sil

Teşekkürler...