<-

<-

Pazar, Aralık 22, 2013

GÜNÜN OJESİ #8

Merhaba Arkadaşlar:)

Uzun upuzuuun bir zaman geçti günün ojesi yazısı yazmayalı. Hazır çok güzel, tam bir kış rengi oje sürmüşken paylaşayım bari dedim.:) Günün ojesi Pastel'in 111 numaralı ojesi.


Koyu kiremitin bordoya çalan bir tonu diyebilirim. Yazın mavi tonlarına, kışın da bu tonlara ağırlık veren biri olarak, Pastel'in 111 numarasını çooook sevdim.:)


Tırnağımda duruşu bu şekilde. Pastel'in ojeleri ince yapılı olduğu için mutlaka iki kat sürüyorum. Sürümü çok rahat. Tırnak yapım uzun ince olduğu için fırçasının geniş yapıda olmaması benim için bir avantaj. Geniş yapılı fırçalarla pek anlaşamıyorum.:)


Bu tonlarda bir renk arıyorsanız tavsiye ederim.:) Fiyatı 2,65 TL. Gratislerde şuan Pastel ojelerde 3 al 2 öde kampanyası var. Bir ihtimal, duymamış olanlara da duyurmuş olayım.:)

...HOŞÇAKALIN... İYİ PAZARLAR...

6 yorum:

  1. Bu renk benimde çok sevdiğim bir renk canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A öyle mii:)) Sevilmeyecek gibi de değil ama bence yaa:) Klasik renklerin en güzeli :))

      Sil
  2. Bu tonlar beyaz ellerde şahane duruyor, size de çok yakışmış. :)

    YanıtlaSil
  3. ay tam benim rengim! bayıldım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım:)) Ben de bayılıyorum:)

      Sil

Teşekkürler...