Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

ÇÖPE GİDEN ÜRÜNLER #1


Merhaba Herkese :)

Yaklaşık on aydır blog yazmama rağmen, bugün ilk kez bitirdiğim veya atmak zorunda kaldığım ürünler hakkında bir yazı paylaşmak istedim. Bitenler yazılarını okumaktan çok zevk almadığım için olsa gerek, kendi bitenlerimi yazmaya da elim hiç gitmedi.:) Zaten her ay düzenli olarak poşetler dolusu ürün bitirdiğim de yok. Bir de onları biriktirmekten çok hoşlanmıyorum. Neyse...:) Bu defa küçük bir kutu buldum ve o kutu dolana kadar bekledim. Bu serinin devamı gelir mi bilinmez.:)

İlk olarak renkli kozmetik ürünlerinden başlamak istiyorum. Kısa yorumlarda bulunacağım her biri için.

- Avon Color Trend Fondöten 
Bu fondöteni  2-2,5 yıl önce almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Aldığım ilk zamanlarda kullanmıştım. İçinde hala birkaç kullanımlık var, ama artık atmalıyım. Bir daha almam, zaten hangi akılla aldım bilmiyorum, çünkü fondöten kullanmıyorum. Yapısı hafifti ve yağsızdı. Çok kapatıcı değildi.

- Essence Stay Naturel Concealer
Uzun zaman oldu bitireli. Alt kısmında çevrilip ürünün ucundaki fırçaya gelmesini sağlayan bir mekanizma var. Fırçasını mantıksız buluyorum. Çok çok çok çabuk biten bir ürün. En fazla 3 hafta yetiyor. Yapısı oldukça ince ve hafif. Göz altlarında 1-2 saat içinde pudra pudra bir görünüm oluşturuyor. Belli belirsiz bir aydınlık veriyor, renk düzenliyor, ama onun dışında kapatıcılığı yok denecek kadar az. Yaz için çok uygun olduğumu düşünsem de bir daha almam. Çünkü çok sarımsı, turuncumsu duruyor rengi bende.

- Flormar Pretty Maskara
Kirpikleri uzatma özelliğine sahipti ve genel olarak memnundum. Bu seriden iki maskarayı 8 TL'ye almıştım bir indirimden. Galiba artık yok, varsa da ben hiç rastlamadım.:)

- Flormar True Color Rujlar
Rujların ikisinin rengini de çok severek kullandım, ama artık atılma vakti geldi. Boşuna çekmecemi doldurmasın dedim. 

- Golden Rose Paris Oje
Rengine bayıldığım bir ojeydi. Uzunca bir süre kullandım. Bitiremesem de çok az kaldı içinde ve artık kokusu ve yapısı aşırı değişti. Benzer renklerim var. Şimdilik tekrardan almam.

Nemlendiricilerimle devam edelim. :)

-Dalan d'Olive Krem
Bu kremi sevmeyen çok azdır sanırım.:) (Her ne kadar erkek arkadaşım bu kremimi her gördüğünde, "yine mi o dandik kremini sürüyorsun?" dese de:)) Aşırı uygun fiyatı, performansı ve kokusuyla almamak için bir sebep göremiyorum. Bu yoğun yapılı olanıydı. A 101'deki daha az yoğun, losyon kıvamında olanlardan aldım ve attım çantama.:)

-Avon Care Gliserinli El ve Tırnak Bakım Kremi
Yazısını hemen şuradan okuyabilirsiniz. Memnun kaldığım bir kremdi. Tırnaklar konusunda başarılı olduğunu düşünüyorum. Elimdeki birkaç kremi bitirebilirsem, tekrar buna dönüş yaparım. Zaten stoklarımızda mevcut.:)

-Vaselline  Nemlendirici
2 kutu kullandım. Son zamanlarda sadece bacaklarım için kullanıyordum. Bir daha almam diye düşünüyorum şimdilik, ama yazın belki bir ihtimal alabilirim. Çünkü güneş yanıklarına da sürüldüğünde sızıyı ve gerginliği alıyor. Oldukça sıvı, losyon kıvamında bir yapısı vardı. Emilmesi çok çabuk ve nemlendirmesi iyiydi. 


- Dermokil Tonik
Bir daha almayacağım bir ürün. Hem yakıyordu hem tahriş ediyordu. Zaten kullanmayı bırakmıştım, öyle duruyordu uzun zamandır dolabımda. Sonra geçenlerde kapağını tamamen açıp bir bakayım dedim. Minik minik tanımlanamayan şeyler vardı içinde toz gibi, midem bulandı. İlginç olan şey de kokusu filan değişmemiş. Bu tarz ürünlerde kokusuna bakarak bozulup bozulmadığını anlamaya çalışmayın bence.

-Dermojin Pembe Maske
Aslında bu da bitmedi, içinde daha bir sürü de var hatta. Tembelliğime geldiği için birkaç kez kullanıp bir köşeye bırakmıştım. Çünkü yüzde bekletilmesi gereken süre epey uzundu (30 dk filan). Güzel bir maskeydi. Soyularak temizleniyordu. Yüzü birden ısıtıp soğutan bir his veriyordu ve temizledikten sonra daha beyaz, daha canlı bir görünüm elde ediyordum. Açılmamış bir tüp daha var. Son kullanım tarihi geçmeden kullansam iyi olur.

-Cettua Siyah Nokta Temizleme Bandı
Son derece memnunum. Tekrar tekrar alıyorum. Watsons'ın bantlarından çok daha işe yarar bir ürün. Detaylı yazısını okumak için tık tık.

Veee son olarak saç bakım ürünlerim... Bu iki üründen de o kadar memnunum ki... Tekrar alacağım ürünler. 

- Morfose Argan Oil
Detaylı yazısı blogta var. Okumak için tık tık. Tekrar alırım.

-Down Under natural's ArganOil Sıvı Saç Kremi
Yazısını okumak için tık tık. Şuan Down Under'ın provitamin B5 içeren sıvı saç kremi var sırada. Onu ilk kez deneyeceğim. Argan yağı içeren bu sıvı saç kreminden iki şişe bitirdim. Tekrar alacağım.

Benim çöpe gideceklerim bunlardı. Pamukmuş, ıslak mendilmiş, kağıt mendilmiş, şampuanmış vs.katmadım işin içine. Zaten dediğim gibi biriktirmeyi sevmiyorum.:)

HOŞÇAKALIN...:)

Yorumlar

  1. Bende bitenleri biriktirmekten hiç hoşlanmıyorum geçenlerde 1 poşet ürün attım çöpe bitenler bozulanlar vs hiç birini blogda paylaşmadım yüreğim daralır o kadar şeyi biriktirirken biteni anında çöpe yolluyorum =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı kafadayız demek ki :))) Ben de hiç sevmiyorum, bundan önce birkaç kez biriktirmeye giriştim ama olmadı :) Dediğin gibi yüreğim daralıyor :))

      Sil
  2. Argan yağını merak ettim, elimdeki ürünleri bitirdikten sonra deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiye ederim :) Biz ailece memnun kaldık ondan:))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aaay inşallah indirim olursa gelecek yeniler :)))

      Sil
  4. burun bandını ben de çok beğeniyorum :)
    yenilerini almak için dolabınızda yer açılmış:)
    bana da beklerim. makyajdenizi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu burun bandının ya çok seveni var ya da hiç sevmeyeni...:) Ben de sevenler kısmındayım sizin gibi:) Biraz yer açıldı dolapta evet :))
      Geliyorum hemen:)

      Sil
  5. uzun bır yazı olmuş ve ne cok sey bıtırmıssınız*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz uzun olmuş :)) Aslında bu birkaç ayın ürünü bunlar ve neredeyse yarısı bitmeden çöpe gidenler :))

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler