Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

RAPUNZEL SECRET KÖMÜR ÖZLÜ SAÇ BAKIM MASKESİ

Selam Kızlar :)
Bugün Rapunzel'in kömür özlü saç bakım maskesinden bahsedeceğim sizlere. Rapunzelstore bir kampanya başlatmıştı, bu ürünün numunesini edinmek için. Ben de bu kampanyadan, Sevgili Beauty with Lady Lawyer sayesinde haberim olmuştu. Dün Alternatif Kozmetik-Rapunzel'den ürünüm geldi. Bugün de denedim ve sizlerle bu saç bakım maskesi hakkında düşüncelerimi paylaşmak istedim.

"Kömür Özlü" deyince insanın aklından bin bir türlü düşünce geçiyor. "Nasıl yani bildiğimiz kömür mü?" diye tepki veriyor insan ilk olarak.:)

Daha yakından inceleyelim:)
"Rapunzel Secret saç bakım maskesi, bambu ağaçtan elde edilen beyaz kömür ekstrelerin nemlendirici gücünü kullanarak,
- Saçtaki yağı emer,
- Kafa derisini temiz tutar,
- Tüm saç tiplerinin onarılmasına yardımcı olur,
- Saçın yumuşaklığının geri gelmesine,
- Yoğunluğunun artmasına,
- Kolayca taranmasına yardımcı olur."

Ürünü ilk gördüğümde açıkçası renginden dolayı (koyu gri), acaba saç rengini uzun kullanımda koyulaştırır mı diye düşünmedim değil. :) Biliyorum biraz saçma bir düşünce, ama kömür tozu vs denilince merakla birlikte insanın kafasında değişik düşünceler oluşabiliyor.:) 

Saçlarım işlem görmüş bir saç. Uzun süredir toparlamaya, kendine getirmeye çalışıyorum. Bakımsız görünümden kurtulmak için saç kremleri, yağlar neler neler kullanıyorum banyo sonrası. Bu ürünü, saçımı şampuanlayıp duruladıktan ve hafifçe ıslaklığını aldıktan hemen sonra kullanıp 10 dakika filan bekledim.
Sonra güzelce duruladım. Saçımdan kolayca gitti. Yumuşacık oldu saçlarım, ne saç kremi ne de başka bir şey gerektirdi. En büyük artısı ağırlık da yapmadı. Düzenli kullanıldığında onarım işine bir nebze yardımcı olabileceği düşüncesindeyim. Kokusu da çok hoş söylemeden geçemeyeceğim.:)

Siteye buradan  ulaşıp bu ürünü ve diğer ürünleri daha detaylıca inceleyebilirsiniz. Benim ilk izlenimlerim gayet olumluydu.

HOŞÇAKALIN:)

Yorumlar

  1. Bana da bir kaç gün önce numunesi gelmişti, iyi ki yazmışsın canım kullanıp kullanmama arasında gidip geliyordum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla merak edip denedim :)) Sen de kullan yorumlarını beklerim:)

      Sil
  2. Bende kullandım gayet güzel bi ürünmüş =)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler