<-

<-

Cuma, Mart 14, 2014

Pierre F. Estheticians Formula Gentle Peel Off Mask

Merhabalar Tekrardan :)

Geçtiğimiz günlerde Mor Hastası'nın  konuğuydum. Kendisine tekrar teşekkür ediyorum. Neler yazmışım bir de burada bakalım:)

Sizlere tanıtmak üzere bir cilt bakım ürünü olan Pierre F. Estheticians Formula'nın Gentle Peel of Maskesini seçtim. Yani soyulabilen maskesini...


İsterseniz ilk başta bu maskenin özelliklerine ve maskeyle vaad edilen etkilere, bir bakalım ve daha sonra benim yorumlarıma geçelim.


175 ml'lik bir ürün. Tüp şeklinde ve kapaklı şirin bir ambalaja sahip. Açıldıktan sonra 24 ay içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Marka hayvanlar üzerinde deney yapmıyor. Paraben, sülfat, PEG'ler içermiyor. C vitamini özleri bulunuyor.


Arka kısmında, "Zararlı serbest radikalleri önlemeye yardımcı olan C Vitamini ile toksinleri azaltmaya yardımcı antioksidan Nar içerir. Cilde esneklik ve yeniden canlanmış hissi verir."  şeklinde ürünle vaad edilen etkiyi görebilrsiniz.

Birçok blogta okuduğunuz, genellikle aşırı derecede memnun kalınıp övüle övüle kullanılan bir ürün (en azından benim denk geldiklerim öyle). Ben de o övgülere güvenerek, ilk başta deneme boyunu alıp daha sonra da o deneme boyundan pek bir şey anlayamadığım için bir indirim sırasında, uzunca bir süre önce, orjinal boyunu almıştım. Gel gelelim, yine bir hataya düşmüş oldum. Ürünler hakkında yorumlar yapılırken bence her zaman açık bir kapı bırakılmalı. Yoksa benim gibi meraklılar hemen gidip alıp denemek istiyorlar.:)

Ben bu maskeden ne yazık ki memnun kalamadım. Haftada 1 veya 2 kez, genellikle banyo sonraları (eğer o haftanın tamamınde cilt makyajı yapmışsam 2 kez) kullandım. Sürmesi bir hayli dikkat istiyor, çünkü oldukça sıvı yapısı var (Bu arada rengi şeffaf). Oraya buraya bulaştırmamak biraz marifet ister. Sürerken de cildin her yerine eşit bir miktar -ne çok kalın, ne de çok ince- sürmek gerek. Aksi takdirde o 5-10dk'lık kuruma süresi sonucu, bazı yerler tam kurumamış olabiliyor. O kurumamış kısımları temizlemek tam bir sabır işi zaten.

Diyelim ki her yere eşit olarak sürdük. 5-10 dk'lık bekleme süresine girdik. Göz çevreme hiç değirmediğim halde, benim gözlerimi öyle bir yakıyor ki kurumasını beklerken... Yanması bir yana, resmen yaş geliyor gözümden. Kuruduktan sonra soyma işlemine geçelim. İşte o kısım acı dolu.:) Nazik soyulan maske filan demiş, aman ne nazik ne nazik... :D Bir de soyarken sanmayın ki bir kerede, tek bir parça halinde soyuluyor. Parça parça zar zor temizlenebiliyor.

Muhteşem bir etkisine tanık olmadım. O kadar güçlü olmasına rağmen, acıyla yüzümden çıkartmama rağmen, siyah noktaları alıp götürmeymiş, ölü deriyi atmaymış görmedim ben. Bu maskenin çok seveni var, ben o şanslı kişilerden olamadım ne yazık ki. :(

Olumlu özelliği hiç mi yok derseniz eğer, ağır kimyasallar içermemesi ve kokusu benim için olumlu özellik diyebilirim. Hafifçe bir ayDınlık görünüm veriyor, ama zaten 1-2 saat içinde cilt normal haline dönüyor. O aydınlık görünüm için de canımı bu kadar yakamam.

Gratislerde satılıyor. Yanlış hatırlamıyorsam 15-16 TL gibi fiyatı vardı. Göz hassaiyeti olan, cilt hassasiyeti olan ve olumlu yorumları okuyup  benim gibi sırf merak ettiği için almak isteyen arkadaşlara önermiyorum. Ama çok merak ediyorum derseniz, o küçük paketlerden 2 tane alıp 2-3 hafta deneyin.

HOŞÇAKALIN...:)

Eğer beni desteklemek isterseniz Bahçem Benim'e http://blogdeposu.blogspot.com.tr/2014/03/en-guzel-makyaj-blogu-yarismasi-a-grubu.html buradan oylarınızı bekliyorum :))
post signature

4 yorum:

  1. Aaa çok iyi objektif bir yazı olmuş bence canım . Benim cildim çok hassastır büyük ihtimal beni mahveder o zaman . Peki siyah noktaları ölü deriyi temizlemiyorsa bu ürünün amacı ne :) bir de soyulurken acıyor diyorsun ya hani o zaman minik ayva tüyleri de çeker sonra onlar siyah siyah çıkmasın ... ay çok garip bir şeymiş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı soruyu ben de sordum kendi kendime, bu ürünün amacı nee? :D Bilmiyorum ki bende ölü deriyi temizleme gibi bir faydası olmadı, belki başkasında oluyordur:) Çekiyor o tüyleri ama ben daha siyah olduğuna şahit olmadım :) Aay bir de kaşlara yaklaştırmamak gerek... değdiği yeri götürüyor :)) bİr keresinde kaşıma akmış, resmen kaşım kel kalacaktı :D :D

      Sil
  2. Ya şöyle ölü deri gibi bir şey olan yağ tabakasını falan alıyor ama :)) yani acı kısmını hiç anlamadım ki ben çok hassasımdır hiç acımadı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim çok acıyor ya :/ Bir de temizledikten sonra resmen dokunduğumda sızlıyor gibi hissediyorum :(

      Sil

Teşekkürler...