<-

<-

Salı, Nisan 15, 2014

CECILE 207 & FLORMAR 392

Merhabalar Herkese :)
Bugünün ojelerini Cecile ve Flormar'dan seçtim. Bir de Gratis'ten almış olduğum tırnak süsleriyle süsledim. 
oje
Böyle hepsi farklı bir telden çaldı, ama ben beğendim.:) 
oje
Cecile'in 207 numaralı tatlı pembesini ve Flormar'ın 392 numaralı simli ojesini kullandım. Fotoğrafta her zamanki gibi renkler kendini tam olarak belli edemese de idare ediyor.:) Flormar'ın 392'si simli oje kategorisinde eeeenn sevdiğim ojesi. Böyle grimsi durduğuna aldanmayın, normal ışıkta öylesine ışıl ışıl ki bayılıyorum. Çıkarması epey zorluyor, ama olsun.:) Tavsiye ederim kesinlikle.
Bugünlük bu kadarcık olsun.:)

HOŞÇAKALIN
post signature

8 yorum:

  1. Çok güzel durmuş tırnaklarında tam baharlık olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Sena :) Dimi tam baharlık, seviyorum bu tonları da yaa ^_^

      Sil
  2. Ayy tirnaklarin nasil guzel masallh diyim kirilmasin:) Tam benlik olmus ojeler bayildim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaay çok teşekkür ederim Selin :)) İlk defa bu kadar uzatabildim biliyor musun kırılmadan :)

      Sil
  3. çok güzel olmuş,ne tatlı bir pembe:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviyorum bu pembeyi, çok teşekkürler :))

      Sil

Teşekkürler...