RITUEL DE BEAUTE Siyah Nokta Temizleme Bandı

Resim
Olumsuz hava koşulları, kötü beslenme alışkanlıkları, cilt bakımına yeteri kadar önem gösterilmemesi, yanlış cilt bakım ürünleri kullanılması ya da genetik yatkınlık gibi nedenlerden dolayı birçoğumuz siyah nokta oluşumuna ne yazık ki maruz kalıyoruz. Ciltten salgılanan fazla yağ ile cilt yüzeyindeki tozun ve kirin birleşmesi ile oluşan siyah noktalar, önlem almadığımız takdirde daha ciltte daha geniş alanlara yayılarak hem akne gibi sağlık sorunlarına sebep olabiliyor. Sağlık sorunlarına sebep olmanın yanı sıra estetik açıdan da bizi rahatsız eden komedonları evlerimizde çeşitli yöntemler ile kolayca kontrol altına alabilmemiz aslında mümkün. 
Benim en sık kullandığım yöntemlerden biri siyah nokta çıkarıcı bantlar. Hem pratiklik açısından hem de kısa vaadede ve dakikalar içinde burun bölgemdeki siyah nokta sorunumdan kurtardıkları için sıklıkla bantları tercih ediyorum. Dediğim gibi  bu bantlar sadece kısa bir süre için etkili; ama işimizi görüyor mu? KESİNLİKLE EVET!

Klima, Soğutma Uzmanından Alınır

Sıcak havalarda klima ile serinlemek gibisi yok, değil mi? Geçtiğimiz sene vantilatör ile bu işin olmadığını gördüm, bu sene hazırlıklıyım: 2017 yazına bir klima ile gireceğim. Alacağım modele karar vermek için sayısız inceleme okudum, sonu gelmeyen karşılaştırmalar yaptım. Siz de aynı zahmeti çekmeyin diye, araştırmamın sonucunu paylaşıyorum. Dikkat ettiyseniz “marka” değil, “model” dedim zira markaya zaten karar verdim: Uğur Soğutma. Klimanın soğutma uzmanından alınması gerektiğini düşünüyorum, soğutma uzmanı deyince akla ilk gelen isimde, Uğur Soğutma oluyor.

Klima satın alırken ilk dikkat etmeniz gereken şey, enerji tasarrufu. Hemen her klima, A++ enerji sınıfına ait olduğunu iddia ediyor. Aynı şekilde, çoğu klimada “inverter” özelliğini görmeniz mümkün oluyor. Ancak her nedense, bu iki özellik genellikle bir arada yer almıyor! Gerçekten de, hem A++ enerji sınıfına ait ve hem de inverter teknolojisini kullanan klima modelleri bir hayli ender. Uğur Soğutma’nın UIS 18 klima modeli, bu nedenle takdiri hak ediyor. Her iki teknolojiyi de birlikte kullanan UIS 18, maksimum seviyede enerji tasarrufu gerçekleştiriyor ve elektrik faturasından endişe etmeden istediğiniz kadar kullanma imkânı sunuyor.

UIS 18’in tek avantajı bu değil elbette. Bekleme modundayken sadece 1W elektrik tüketiyor. Bu da %80’e varan bir enerji tasarrufu yapmasını sağlıyor. Klimanın akıllı soğuk hava üflememe özelliği var, yani açar açmaz soğuk hava üflemeye başlamıyor. Ortam sıcaklığını, yavaş ve doğal bir şekilde istenilen dereceye getiriyor. Ancak bunun çok uzun sürdüğünü de düşünmeyin:  Turbo modu sayesinde, çok kısa bir süre içinde serinlemeniz mümkün oluyor. Otomatik sorun tespit ve koruma sistemleri sayesinde de klimayı güvenle kullanabiliyor, yetkili servisle mümkün olduğunca az muhatap oluyorsunuz!
Ben 19.000 BTU olan modelini sipariş etmeye karar verdim, ancak daha düşük BTU’lu modelleri de bulunuyor. En doğrusu bir keşif yaptırmanız ve size en uygun modeli tespit ettirmeniz olacaktır. Daha sonra, https://satis.ugur.com.tr/ adresinden 12 taksitle bu mükemmel klimayı satın alabilirsiniz.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar