Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

SLEEK SOLSTICE AYDINLATICI PALET

highlighting palette

Metalik şık ambalaj tasarımı ile keyifli bir kullanım sağlayan Sleek Solstice Highligter Palette, cilde mükemmel bir ışıltı katmayı amaçlıyor. Aydınlatıcı paleti; biri krem formda, biri toz formda ve diğer ikisi baked özellikte olmak üzere dört farklı yüksek pigmentli renge sahip aydınlatıcıdan oluşuyor. Highlighter paleti; hem tasarımı hem de performansı sayesinde benim gönlüme taht kurmayı başardı diyebilirim. 

sleek highlight

Aydınlatıcı palet; mıknatıslı kapanma özelliği, oldukça büyük bir ayna ve lüks diyebileceğimiz bir görünüme sahip altın rengi ambalaj tasarımı ile göze çarpıyor. Kullanışlı tasarımı sayesinde makyaj çantasında ya da seyahat çantasında da rahatlıkla taşıyabilirsiniz.
Ecliptic: Soğuk pembe-bej tonlarında krem aydınlatıcı
Hemisphere: Soğuk lila-pembe tonlarında baked aydınlatıcı (frost bitişli)
Equinox: Şeftali tonlarında nötr renkli baked aydınlatıcı
Subsolar: İpeksi yapıda, mikro parıltılar içeren sarı alt tonlu toz aydınlatıcı

sleek solstice highlighter

Tüm ten renkleri için uyumlu olan Sleek highlighter, hem omuz, dekote kısmı vs. başta olmak üzere vücutta hem de yüzde vurgulamak istenilen noktalarda rahatlıkla kullanılabiliyor. Paletteki yüksek pigmente sahip olan metalik aydınlatcıların her biri efsane bir duruş sergilemeyi başarıyor. 
Ben daha çok yüzümde kullanmayı tercih ediyorum. Sleek highlight paleti; elmacık kemiklerimi, dudağımın üst kısmını, kaş altlarımı ve göz pınarlarımı aydınlatmada bayılarak kullanıyorum. Göz pınarlarım için çoğunlukla subsolar rengini, elmacık kemiklerim için ise equinox rengini tercih ediyorum. Daha da aydınlık bir görünüm istediğim günlerde hemisphere ile ufak dokunuşlar yapıyorum. Hemisphere rengi aydınlık görünümü doruklara çıkarıyor ve özellikle bronz tende muhteşem bir efekt yaratıyor -ki buna bayılıyorum-. Bazen makyajıma hafif ışıltılar ekliyorum ve bazen de strobing makyaj uygulamaları yapıyorum, bu paleti iki konuda da başarılı buluyorum. Paletin benim için şöyle bir de artısı var; çoğu aydınlatıcı gözeneklerimi belirginleştirirken Solstice paletindeki renklerden hiçbiri böyle bir soruna sebep olmuyor. 

Sleek Makeup ürünlerinin -özellikle de aydınlatıcı paletlerinin, far paletlerinin ve allık-kontör paletlerinin- çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Ambalaj tasarımından fiyat skalasına kadar kesinlikle denenmeyi hakkeden ürünler içeriyor. 

İnstagram | Facebook | Follow Me On Bloglovin' 
post signature

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler