Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

Merhaba Arkadaşlar:)

"Tavsiye Ediyorum" bölümünde uygun fiyatlı ve deneyip sevdiğim ürünler hakkında sizlere bilgi vermeye çalışıyorum. Şimdi de ikinci tavsiye yazımla karşınızdayım.:) (İlkini okumak için buraya tıklayabilirsiniz.)

Hazır havalar soğumuş ve cildimiz kurumuşken, çok memnun kaldığım bir nemlendirici kremden bahsetmek istiyorum: Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi.


Ben bu kremle bir market alışverişim sırasında tanışmıştım ve denemekten zarar gelmez diyerek almıştım. Aslında tüpte olanı da vardı, ama neden kavanozdakini aldım hiç bilmiyorum.:) 

100 ml ve açıldıktan sonra kullanılmak üzere 12 ay gibi bir ömrü var. Üzerinde el, yüz ve vücut için olduğu yazıyor, yani bir taşla üç kuş hesabı...:)  Kimine göre aynı kremin, hem ele hem yüze hem de vücuda kullanılması yanlış, ama ben bu kremi aynen dediği şekilde kullanıyorum.

Jojoba yağı ve E vitamini içeriyor. İçinde paraben bulunmuyor. Kokusu çok hoş bir Nivea kokusu. Beni hiç mi hiç rahatsız etmiyor.

Yüzüm için nemlendirici krem kullanmak nefret ederim normalde. Sanki yüzümü kirletiyormuş gibi bir hisse kapılırım. Şimdiye kadar birçok nemlendiriciyi 1-2 gün deneyebilmişimdir ve nefret edip bırakmışımdır, taa ki bu kreme kadar.


Gördüğünüz gibi yapısı sıvıya çok yakın. Ben Bepanthol'e çok benzetiyorum yapı olarak. Fakat Nivea, Bepanthol'den çok çok çok çabuk emiliyor. Yumuşatması ve hızlı emilmesi tam da istediğim şekilde.

İlk başta elimde deneyip test ettim ve daha sonra yüzüme uyguladım. Sivilceye çok yatkın,hassas bir cildim var. Hava değişimlerinde kurur ve pul pul dökülür. Ayrıca kuru soğuklarda kurulukla birlikte kırmızı döküntüler oluşur burun ve ağız kenarlarımda. Bu kremi tam da o dönemlerde kullandım ve hiçbir şekilde ağırlık, yağlandırma, kaşıntı, kızarıklık, döküntü veya sivilce yapmadı. Hatta o dediğim kırmızılıkları iki gün içinde aldı götürdü. 

Nemlendiricilere bir dünya para verileceğine, alınıp denenmesi gereken bir ürün olduğunu düşünüyorum. Fiyatı en fazla 5 liradır zaten.

Benim düşüncelerim bu yönde.:) Siz kullanıyor musunuz bu kremi, memnun musunuz?  Ya da benzer yapıda önerebileceğiniz başka bir nemlendirici var mı? Onu da denemek isterim.:)

...HOŞÇAKALIN...

Yorumlar

  1. Bilgi ve davet için teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Niveanın klasik vazgeçilmez kremi :) Çok uzun zamandır var bu krem ve çabuk emilip iyi nem verdiğinden dolayı arada alırım ve kremin kokusu niveanın o bilindik hoş kokusu nedense çocukluğumu hatırlatır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Nivea klasiği kokusu da evet:) Çoook sonra keşfettiğim için üzüldüm ben bu kremi:/

      Sil
  3. Açıkcası nemlendirci olarak bir çok ürün denedim ama en iyi sonucu Bionem de buldum. Bionem i 2 aydır kullanıyorum ve çok memnunum. cildimin nem ihtiyacını mükemmel derecede sağladı. kesinlikle herkese tavsiye ederim. Farklı önerisi olan varsa değerlendirelim?

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, cilt bakımım için bende Bionem i tavsiye üzerine aldım kullanıyorum. Nemlendirme özelliği bir harika.

    YanıtlaSil
  5. Bionem i bende kullandım harika

    YanıtlaSil
  6. evet Bionem kullandığım diğer kremlerden çok farklı doğallık hissi veriyor. ve nemlendirmesi harika

    YanıtlaSil
  7. Lütfen yorum kısmını reklam aracı olarak kullanmayalım!!!

    YanıtlaSil
  8. Nivea Soft'u ben de kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Benim yüzüm de aynı sizinki gibi pul pul dökülüyor soğuk havalarda, o yüzden ne olur ne olmaz diyerek yüzüme sürmemiştim ama denicem artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer cildinizde sorun vs yoksa bir deneyin :)) Üzerinde el, yüz, vücut yazdığı için yüzle de uyumlu olduğunu düşünüyorum :)

      Sil
  9. Nivea Soft'u ben de kullanıyorum ve gerçekten çok memnunum. Benim yüzüm de aynı sizinki gibi pul pul dökülüyor soğuk havalarda, o yüzden ne olur ne olmaz diyerek yüzüme sürmemiştim ama denicem artık :)

    YanıtlaSil
  10. bende uzun süredir nivea kullanıcısıyım çok ürün denedim ama nivea o ürünlere göre hem hesaplı hem de daha etkili ancak benim sorunum nivea etkisini çok çabuk kaybediyo yüzüme sürüyorum bir bakıyorum tekrar yüzümde pullanmalar olmuş memnun olanlara soruyorum sizde böyle bir şey oluyo mu ne kadar sürüyo etkisi

    YanıtlaSil
  11. Cilt bakım ürünleri olarak yalnızca Bionem i tercih ediyorum ve herkese de tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  12. ben bu Nivea softa bayıldım gerçekten de süüüüüüper bir ürün ve çok bereketli bir krem

    YanıtlaSil
  13. yuzde tuglenme yaptigi dogrumudur

    YanıtlaSil
  14. bende yıllardır kullanıyorum yapmadı hıc tuylenme falan

    YanıtlaSil
  15. Bence mükemmel üzeri mükemmel bir krem. Geçen gün neutrogena nın bir kremini aldım. Yüzümü aşırı derece de yaktı ve gece sürerek yattığımda sabah krem emilmemiş bir şekilde yüzümdeydi. Nivea kullandım geceleri cildi nemlendirmeye çok önem verdiğim için geceleri sürdüm. Sabah yüzümü yıkadığımda elim vıcık vıcık yağ olmuyo yüzümdeki yağ bezelerinin çoğu kendi kendine gitti. Yüzümdeki rengi dengeledi. Muhteşem ve ucuz b krem şimdide Aqua denilen bir kremi varmış onu kullanıcam

    YanıtlaSil
  16. bionem rezalet

    YanıtlaSil
  17. Cildim çok kuru nıvea soft benim tam bir kurtarıcım.Hem yaz hemde kış aylarında çok etkili.Reklamında dediği gibi ılık bir yaz yağmuru gibi.Hemen emiliyor olması o ele sürüldüğünde vıcık vıcık durum asla yok,kokusu çok güzel kısacası benim kurtarıcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şekilde benim de:) Evde mutlaka bir kavanoz veya küçük bir tüp bulunuyor

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler