<-

<-

Salı, Ekim 22, 2013

KİTAP AYRACI #3

Merhaba Arkadaşlar:)

Bugün ufak bir DIY çalışmamı paylaşmak istedim sizlerle. Yine kitap ayracı yaptım beeen, hem de iki taneee.:)) Ama bu sefer her aşamasını çekmedim ne yazık ki.:/ Çünkü 1-1,5 ay öncesinde, çok sıkıldığım bir akşam, tamamen spontane bir şekilde gelişti her şey.:)) Yani bloga koyma fikrinde hiç değildim. Sonra bugün düşündüm ki paylaşmaktan zarar gelmez.:) Zaten şimdi fotoğraflarda göreceğiniz gibi yapımının anlatılması gereken bir yanı yok. Tıpkı diğer yaptıklarım gibi çoook çok çoook basit.:)

Hemen fotoğraflara geçiyorum.:)

Bu mavi saçlı ve kokoş hanımefendinin adını Pelin koydular.:)) Süsledim püsledim koydum bir köşeye onu.:)
Bunu da çok sevdim, kıyamadım kullanmaya :) Sade ama cici bir ayraç oldu. ^_^

...HOŞÇAKALIN...:)

Yapmış olduğum önceki kitap ayraçlarıma buradan ve buradan gözatabilirsiniz.
Son yaptığım DIY çalışmam için buraya bakabilirsiniz.

Veeee son olarak 3. Bumerang Ödülleri'nde beni desteklemek isterseniz şuradan bana oy gönderebilirsiniz.:)) Teşekkürleeerrr....:)

7 yorum:

  1. Ne güzellllll :) Cok begendim. Benim gibi bir kitap kurdu için cok sevimlii bir yazı olmus. Teşekkürler :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim ^_^ Bir kitap kurdunun beğenmesi daha da hoşuma gittiii :*

      Sil
  2. Çok güzel olmuş, özellikle de mavi saçlı Pelin :)

    YanıtlaSil
  3. cok guzel olmus bayildimm :)) ellerine saglik

    YanıtlaSil

Teşekkürler...