Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

CLEAN & CLEAR SİYAH NOKTA TEMİZLEME LOSYONU



Merhabalar Herkese:)

Daha önce bu ikilinin birinden, siyah nokta temizleyici günlük peeling için krem jelden, şuradaki yazımda bahsetmiştim. Bugün de siyah nokta temizleme losyonu hakkındaki yorumlarıma değinmek istiyorum.

Losyon deyince benim aklıma, sudan biraz daha kıvamlı bir yapı gelmesine rağmen, bu ürün su gibi akışkan yapıda. 200 ml'lik bir şişede bulunuyor ve yağsız bir ürün.


Açıklama kısmına "İlk kullanımdan itibaren siyah noktaların temizlenmesine yardımcı olur ve yeniden oluşumunu önler. Gözenekleri tıkayan ve siyah nokta haline dönüşebilecek kir, yağ ve ölü hücreleri temizler. Siyah noktaları yok etmeye ve tekrar oluşumunu engellemeye yardımcı olacak bir madde içerir. Yumuşak formüllüdür." şeklinde bir yazı eklemişler. 

Kapağını açar açmaz ferah bir kokunun yanında, buram buram alkol kokusu alıyorum.

- Günlük kullanıma uygun olduğunu kesinlikle düşünmüyorum, çünkü kullandığım an, aşırı bir hassasiyet ve kızarıklık oluşuyor. Kaldı ki her gün kullanılsa tahrişe ve beraberinde sivilcelenmeye neden olabilir.

- İçindeki alkolden dolayı ve tamamen yağsız bir ürün olmasından dolayı sert yapıya sahip. Yani yumuşak formüllü olduğunu da düşünmüyorum ne yazık ki.

- Ben bu ürünü her gün kullanmak yerine, siyah noktalarımı temizledikten ve yüzümü suyla yıkadıktan sonra pamuk yardımıyla uyguladım. O zaman bile felaket canımı yaktı ve kızarıklığa neden oldu.

- Şöyle bir artısı olabilir,  alkolün neden olduğu yakıcı özellikle gözenekler neye uğradığını şaşırıp sıkılaşıyor.:) Tabii bu günleeeer, haftalaaar süren bir sıkılaştırma değil, anlık bir durum.

Kullanmayı bırakalı epey zaman oldu, fakat yazısını anca yazabildim. Gerçekten düzenli bir şekilde (her gün değil) uyguladım. Olumsuz etkilerinin yanında mutlaka olumlu etkileri de oldu, fakat iki gözenek için de cilde bu kadar eziyet çektirmenin gerekli olmadığını düşünüyorum. 

Benim gibi kullanıp memnun kalmayanlar olduğu gibi çok memnun kalanlar da vardır. Herkesin cilt yapısının ve ürünlere karşı ciltlerin verdiği tepkilerin bambaşka olduğunu unutmamak gerek. Demem o ki; bu ürünü merak edenler, söylediklerim aklınıza yatıyorsa bence bu ürünü almayın.:) 

HOŞÇAKALIN...:)

Yorumlar

  1. Ben de kullandım gerçekten kızarıklığa ve hassasiyete sebep oldu bu ürün. Sert bir yapısı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de öyleydi... Hele o alkol kokusu feciydi :/

      Sil
  2. O zmn kullanmayalım az daha alıyodun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha iyi ürünler mutlaka vardır, ben sevemedim:)

      Sil
  3. birde bepanten deniyin bende alcm bugün

    YanıtlaSil
  4. Üzerinde kullanma talimatı yok nasıl kullamamız gerektigini bile bilmiyoruz ithalatçı firma bunu mutlaka taleb edip kullanıcıya sunması lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kullanımı arkasında yazıyor: pamuga döküp yüz ve boynunuzu silin. durulamaya gerek yoktur.

      Sil
  5. Ben kullanmaya baslayali 3 4 gun oldu sabah qksam kullaniyorum, bende yanma ve aci yerine ferahlik ve sogukluk hissi oluyor ve ilk kullanimdan beri tum siyah noktalarimi gecirdi, sizin yorumunuzu okuyunca sasirdim aslinda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etkiler kişiden kişiye değişebilir. Ne mutlu size ki ürün vaadlerini yerine getirmiş :)

      Sil
  6. Ben kullaniyorum kizariklik yada yanma yapmadi sevdim

    YanıtlaSil
  7. Ben bu toniği yaklaşık bir yıl gibi bir süredir kullanıyorum, daha uzun bir süre de olabilir hatta. Cildim çok yağlı olduğu için ilk başladığımda günde iki kere sabah ve akşam olmak üzere kullandığım da oldu. Bence cildi çok yağlı olanların kullanması gereken bir ürün, ki yanma yapıyor demişsiniz, yanma yapması sadece ilk kullanımda ya da çok uzun süre temizlemediysem oluyor bende. Düzenli kullandıkça cidden arındığını ve bir yanma hissetmediğimi fark ediyorum. İçinde çok alkol olduğundan şikayet etmişsiniz evet kokusu cidden kötü ve yağlı ciltler için maalesef bazılarında hakkından ancak bu ürünlerle gelebiliyorsunuz. Ürün bence Neutrogena'nın -doğru mu yazdım markayı bilmiyorum- toniğine benziyor. Cildi kuruttuğundan bahsedenler olmuş, ürünün arkasında kullandıktan sonra mutlaka nemlendiriniz yazıyor zaten. Adamlar uyarmış okumamak sizin kabahatiniz. Cildimde şu an bir parlama göremiyorum. Eski fotoğraflara baktığımda aşırı bir parlama var. Bu yorumu yazmayacaktım aslında ama bayağı kötü göstermişsiniz ürünü :D Şöyle söyleyeyim : cildiniz çok yağlı değilse almayın paranız boşa gider, ha eğer cildiniz benim gibi aşırı karma bir ciltse günlük kullanımda etkisini rahat görebilirsiniz. Tek sıkıntı kokusu. Saygılar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü göstermek demeyelim de deneyimlerimi paylaşmak diyelim:) Aynı fikirde olduğum iki nokta var ki o da kesinlikle çok yağlı ciltlerle bu ürünün daha uyumlu olduğu ve kokusunun gerçekten kötü olduğu :) Yorumunuz için çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Kızarıklık nasıl gider?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızarıklık neye bağlı oluştu bu ürüne mi?

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler