<-

<-

Cuma, Nisan 04, 2014

ÇEKİLİŞ SONUCU

Merhaba Arkadaşlar:)

Biliyorum sonucu açıklamakta biraz geciktim, ama sonunda bugün açıklıyorum. Bundan sonra blogda çok  aktif olamayacağım gibi görünüyor. Şu sıralar feci bir tempoya girdim ve o tempom bozulsun istemiyorum. Fırsat buldukça paylaşımlarım devam edecek.:)

Çekilişe toplamda 97 katılım oldu. Ben başlığa "kapandı" yazdığım halde katılan 4 arkadaş olmuş, onların da katılımlarını geçerli saydım. Çünkü benim bir hatamda kaynaklandı bu durum, çekiliş formunu kapatmayı unutmuşum, onlar da katılmış.:)


Sonucu Random.org ile belirledim bir önceki çekilişimde yaptığım gibi. 

Kazanan 85. yorumun sahibi oldu. Tebrikleeerr! ^_^


Kendisine mail atıyorum ve salı günü sabahına kadar iletişim bilgilerini bekliyorum. 

Herkese iyi akşamlar...

post signature

4 yorum:

Teşekkürler...