Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

►KANTARON YAĞI YAPIMI◄

Bugün ilk defa denediğim, kantaron yağı yapımını sizlerle de paylaşmak istedim.:)
Kantaron yağının birçok derde deva olduğunu yaklaşık bir yıl önce öğrenmiştim. Antiseptik özelliğinden dolayı yaralarda, yanıklarda kullanılıyormuş ve iltihap önleyici özelliğe de sahipmiş. Ayrıca hücreleri hızla yenilediği için vücuttaki izleri geçirmede veya hafifletmede kullanılıyormuş.
Ben sivilce ve izleri için kullanacağım.:)
Yararları hakkındaki daha detaylı bilgiyi, bu konuyla ilgili çeşitli kaynaklardan elde edebilirisiniz.


Kantaron bitkisi, sarı renkli küçük çiçeklerden oluşan, dağlık alanlara yakın, kent dışında yetişen bir bitki. Detaylı bilgi için TIKLAYIN :)
İlk bahar-yaz mevsiminde, yaklaşık bu zamanlarda toplanıyor. Ben bir tanıdık vasıtasıyla bu bitkiye ulaşabildim.
Bu yağ iki farklı şekilde yapılıyor ve birisi haricen* birisi içilerek** kullanılabiliyor. Ben bugün ikisini de yapmaya çalıştım.
MALZEMELER
-Sarı kantaron bitkisi
-Halis zeytinyağı
-Cam şişe

YAPILIŞI
Bitkinin çiçekli kısımlarını koparıyorsunuz ve cam şişenin içine çiçekleri atıyorsunuz. Çiçeklerin üzerini örtecek miktarda zeytinyağı ekliyorsunuz.
                
3-5 gün mayalanma süresiymiş, bu nedenle ağzını açık bırakıyoruz. Daha sonra ağzını kapatıyoruz ve arada bir sallayarak güneşte veya gölgede bir ay kadar bekletiyoruz. Bekleme süresi sona erince çiçekleri iyice sıkarak süzüyoruz ve yeniden şişeye dolduruyoruz.

*haricen kullanılmak için yapılan kantaron yağı güneşte bekletilerek yapılmakta ve koyu kızıl bir renk almaktadır.
**içilerek kullanılan kantaron yağı ise, gölgede bekletilerek yapılmaktadır.

Şimdi bekleme sürecine girdim, bir ay sonra bakalım sonuç ne olacak? :)

HOŞÇAKALIN...

Yorumlar

  1. Bu tür kendin yap işlerini çok seviyorum, içeriğini bildiğin bir şey kullanmış oluyorsun :) Kendi yağını yapmakla çok iyi yapmışsın gerçekten. Sonucu merakla bekliyorum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum :) Artık aktarlarda satılanlara bile güven yok...
      Umarım doğru sonuca ulaşırım ve burada yazarım:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler