Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

KÜÇÜCÜK ALIŞVERİŞ #3

Merhaba :)
Son bir haftada yapığım küçük kozmetik alışverişim ile bugün karşınızdayım.:) Yaklaşık 1aydır bir tatil beldesinde olduğum için doyasıya alışveriş yapmaktan, indirimlerden, kampanyalarda ne yazık ki mahrum kaldım. Mailime ve telefonuma gelen kampanya bilgilerini görünce içim içimi yiyor. Neyse, buralarda da marketlerden ve sahildeki küçük çarşılardan yararlanmaya çalışıyorum.:)

Bakalım neler almışım?

Ojeleri sahildeki küçük bir çarşıdan aldım. Rapsodi marka daha önce hiç kullanmamıştım, fakat renklerine vuruldum ve denemek istedim.:) Fiyatları da oldukça uygun 1TL :) Flormar’ın kahve tonundaki bu ojesini de yine rengine bayılarak aldığım bir oje.
Nivea Pearl&Beauty Roll On u ise denemek istiyordum. Migros’ta indirimde olduğunu görünce hemen attım sepete. Kokusunu çok beğendim ayrıca. Rexona ve Fa roll onlar vazgeçilmezimdi. Nivea’nın roll onunu ilk defa kullanacağım, umarım memnun kalırım.
Bugünkü yazım bu kadarcık.:) Ojeleri hakkındaki yorumlarım da kısa bir süre sonra gelecek.

Sizin bu ürünler hakkındaki düşünceleriniz nelerdir?
HOŞÇAKALIN…:)

Yorumlar

  1. Merhaba.Öncelikle söylemeliyim ki,blogun ismi kulaga çok iyi hitab ediyor.Ürünleri gule gule kullan.Nivea roll on kullandim ben.ilk aldigimda seviyordum.sonra aldiklarim bir az iyi korumuyordu.ojeler özellikle rapsodiler harika renkler.istersen eger bana da beklerim.guzellekozmetik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ediyorum:) Hoşgeldin bloguma, ben de hemen uğruyorum seninkine:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler