Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

DURU PERFUME DUŞ JELİ

Merhaba:)
Normalde duş jeli kullanmayı pek sevmem, çünkü nedense iyi temizleyemediğini düşünürüm. Yine de günde birkaç kez duş aldığımız sıcak yaz günlerinde, duş jellerinin pratik ürünler olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden bir aylık tatilim boyunca kullanmış olduğum Duru Perfume duş jelinden bahsetmek istedim bugün.


Duru Perfume Orkide Özlü Duş Jeli, Beren Saat'in de reklamında oynadığı ve her yerde sıkça gördüğümüz, kolay ulaşabileceğimiz bir ürün. 

Parfümlü kokuları sevmiyorum aslında, onun yerine daha menthollü ve taze kokular tercihim, ama yine de  bu ürünü kullandım. Kokusu rahatsız edici değildi, hatta çoğu kişinin seveceğini söyleyebilirim. Üzerinde kalıcı parfüm etkisinin olduğu yazıyor. Bu konuya katılamayacağım işte, çünkü en fazla 1-2 saat ben o kokuyu alabiliyorum. Şöyle bir şey söyleyebilirim, bence sadece Duru Shine serisinden daha kalıcı kokusu var.

İçeriği aşağıdaki fotoğrafta gördüğünüz gibi. 
Çok az miktarı bile oldukça köpürüyor. Vücudu yumuşatıyor ve nemlendirmesi fena değil.
Fiyatını hiç hatırlamıyorum, ama çok uygun bir fiyatı vardı eminim.:)

Siz Duru'nun duş jellerini nasıl buluyorsunuz? Hangi markaların duş jellerini tercih ediyorsunuz?

İyi Bayramlar, HOŞÇAKALIN....:)

Yorumlar

  1. Ben yves rocher duş jellerini kullanıyorum:)bu duş jelini de her yerde duyuyoruz, kullanmadım genel olarak memnun kalınmış görünüyor.Elimdekiler biter bitmez deneyeceğim ürünler arasında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yves rocher'in duş jellerini çok merak ediyorum asında, ama mağazası bana biraz uzak düştüğü için gidememiyorum.:) Deneyin sevebilirsiniz:)

      Sil
  2. Ben Palmolive'i kışın yazın Adidas'ı kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adidastan memnun musun? Her seferinde gözüme çarpıyor:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler