Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

MORFOSE ARGAN OIL

Merhaba Arkadaşlar:)

Uzun süredir kullanmış olduğum ve memnun kaldığım bir üründen bugün bahsetmek istiyorum sizlere, Morfose Argan Yağı. Aslında daha önce yazısını yazmak istemiştim, araya sürekli bir şeyler girdi. Kısmet bu güneymiş.:)


Gördüğünüz gibi bu şekilde bir kutuda satılıyor. Bana bu ürünü, saçlarımı mahveden eski kuaförüm önermişti ve kendisinden almıştım. 


Saçlarımı eski haline döndürmek için giriştiğim mücadelede ek olarak bu yağı da kullandım.:) Argan Yağı diyor, ama tabiki saf argan yağı değil. Misler gibi hindistan cevizi kokuyor. Öyle sanıyorum ki hindistan cevizi yağı oranı, argandan daha fazla.:)


İçinde %100 argan yağı olmadığını söylesem bile çok memnun kaldım. Banyodan sonra haftada 2-3 defa (son günlerde her gün) kullanıyorum. Ayrıca saç boyasının içine bir miktar ekliyorum. Bir görseniz boyandıktan sonra saç ipek gibi yumuşacık oluyor.


Arkasında yazanlara göz atacak olursak, "Pürüzsüz, parlak, asil ve sağlıklı saçlar." diyor. Kesinlikle katılıyorum. Saçlarımın suyunu aldıktan sonra, sadece saçımın ortasından, uçlarına doğru 2-3 damla sürüyorum. Tarıyorum ve kurutuyorum. Yaklaşık 45 dk- 1 saat sonra saçın nemi tamamen gidince parladığını ve canlandığını görebiliyorum. Saçın elektriklenmesini de önlüyor.

"Anında emilerek" demiş, bu da doğru. İnsan temiz saça yağ sürerken ilk başta yadırgıyor. Ama dediği gibi saç anında emiyor, yoğun yapısından dolayı 2-3 damla omuz hizasından bir karış daha uzun olan saçlarıma tamamıyla yetiyor. Yani 100 ml ve uzun süre kullanabileceğiniz bir ürün.

Kırıkları engelleme özelliği de zaten tahmin ettiğiniz gibi saçın taranmasını kolaylaştırmasından kaynaklı bir durum.:)

NOT: Baştan söyleyeyim, kuaförden veya güzellik merkezinden almayın böyle şeyleri. Çünkü oralarda max. 80-90 hatta 100TL ye (lüks kategorisindeki kuaförlerde), min. 40-50 TL' ye satılılyor bu ürün. Ben bir hata yaptım ve hiç araştırmadan direkt kendilerinden aldım, güya indirimli verdiler bir de (!?!). Geçenlerde internette araştırırken kuaforsepeti.com diye bir sitede rastladım ve fiyatı görünce şok oldum resmen. 17,5 TL diyor fiyatına. Oradan hiç alışveriş yapmadığım için ilk başta yadırgadım. Deneyelim dedim. Bir tanıdığım için sipariş verdim ve sorunsuz bir şekilde hemen geldi. Siteye bakmak isterseniz buradan bakabilirsiniz. Bendeki bitince oradan alırım artık. Resmen tabir-i caizse kazıklanmışız!!!

NOT 2: Yukarıda ismini vermiş olduğum siteyle hiçbir ilgim yoktur. Tamamen kendi çabalarımla internetten bulup alışveriş yapmış olduğum bir sitedir.:)

Saç bakımımda kullandığım diğer ürünlere buradan ulaşabilirsiniz.

HOŞÇAKALIN:)

Yorumlar

  1. fiyat farkı cidden cok fazlaymış :/ Ama böyle bi ürün arıyodum cok güzel bi yazı olmus canım denicem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok fazla :( Aklıma geldikçe sinirleniyorum :) Tavsiye ederim canım, biz ailecee kullanıyoruz :D

      Sil
  2. benim Fas'ta yaşayan bir arkadaşım var, ona sipariş verdim argan yağını, burakilerin hepsi katkılıymış maalesef, ama hindistancevizi de faydalıdır saç için. Kuaförlere gelince evet maalesef kazıklıyorlar hem de baya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel şanslıymışssınız siz:)) Galiba buradakilerde, argan yağından daha fazla oranda diğer yağlar bulunuyor:) Neyse ki dediğiniz gibi hindistan cevizi de işe yarıyor :)

      Sil
    2. Belgin hanim size nasıl ulaşabilirim mailim sirine_cilek@hotmail.com

      Adım Nuristan köseoğlu

      Sil
  3. Kaba bir tabir olacak ama, kuaför tarafından bende aynı şekilde kazıklandım. Saçlarıma Brezilya fönü yaptırdığımda, tuz içermeyen şampuan kullanmam gerektiğini söylediler. Şampuanı bana indirimli olarak 50 TL'ye verdiler. Aynı şampuanı daha sonra toptan kuaför malzemeleri satan bir yerden 17.50 TL'ye aldığımda içime oturdu. Yaklaşık 2 yıl oldu ve şampuanın fiyatı şu an depoda 20 TL.
    Takipteyim, bende beklerim bloğuma :) sevgiler
    http://kadinlaraaozel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir şekilde kendilerine muhtaç edip satabildiklerini uç fiyatlara satıyorlar... Benim de içime oturdu valla:)) Daha bir çöp almam onlardan:)
      Takip ettiğiniz için teşekkürler, hoşgeldiniz bloguma :) Ben de geliyorum:)
      Sevgiler

      Sil
  4. Kuaförlerde çok pahalı hakikaten bu ürünler..Güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
  5. Ayni marka ben 35 TL ye aldim ilk deneyisim bakalim nasil olucak ins bende memnun kalirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Memnun kalacağınızı düşünüyorum, hem uzun süre gidiyor hem de yumuşacık yapıyor saçı:) Kullandığım günler ve kullanmadığım günler arasındaki fark bende bariz bir şekilde ortada:) Aynı şekilde sizin de inş beklentilerinizi karşılar

      Sil
  6. Ben morfose argan yağını kötüleyenlerin yalancı olduğunu düşünüyorum doğruyu söylemek gerekirse saçım berbat bir haldeydi kırık doluydu ve hiç uzamıyordu şaşırtıcı olan bu ürünü henüz 2 aydır kullanıyorum ve uzamayan saçlarım çok çabuk uzamaya başladı kırıklarsa yok oldu.Çok memnun kaldım bir de ben çam terebentin yağı da kullanmıştım onu da şampuanıma katıyordum o da çok iyi:) tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  7. Benim saçlarım berbattı kırık dolu ve hiç uzamıyordu bir gün kuaföre gitmiştim saçımı açtırmaya kuaför açmadı saçların çok yıpranmış dedi elimizde kalır yanar dedi saçlarım o haliyle bile kopuyordu.Sonra bana morfose argan yağı kullan çok iyi herkes çok memnun dedi ill başlarda fazla bi etki yaratmaz diyerek aldım 2 aydir kullanıyorum ve cok memnun kaldım artık saçımda kırıklar yok resmen onardı saçlarımı uzamayan saçlarım 2 ayda uzadı herkes saçların güzellesmis ne kullanıyorsun diye soruyor şu an gerçekten memnunum umarım ilerde hayal kırıklığı yaşatmaz 👍👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal kırıklığı yaşatacağını düşünmüyorum, gerçekten güzel bir ürün:)) Uzatma konusunda bir deneyimim olmasa da saçı toparlama konusunda gayet başarılı buluyorum:)

      Sil
    2. yaa çook merak ettim de diplere sürebiliyor muyuz yani banyodan önce sürüp beklesek uzamasına daha çok katkısağlamazmı ????

      Sil
    3. Uzamasına katkı sağlar mı sağlamaz mı bilemiyorum ne yazık ki :(

      Sil
  8. bende yeni aldım üründen bir kere kullandım sadece ilk kullanımda bile farkediliyor etkisi bence gayet iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de dediğim gibi çok memnunum :) Güle güle kullanın

      Sil
  9. Peki sacinizi yaglandirdi mi aldim su an urunu ama daha kullanmadim.saclarim zaten 2.gun yaglaniyor daha da yaglansin istemem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dipleri haricinde, banyodan sonra, saçınızın boyuna ve yoğun olarak özellikle uçlarına uygularsanız bir problem yaşamazsınız :) Benim saç diplerim de çabuk yağlanıyor o nedenle diplerine hiiç sürmüyorum.. Ama tamamen bakım olsun isterseniz, (birkaç saat sonra durulama şartıyla) 2-3 haftaya bir saçınızın dipleri de dahil tamamına sürüp birkaç saat bekletebilirsiniz. Arada ben öyle de kullanıyorum:)

      Sil
  10. Merhabalar Morfose ürünlerinin 5'li setine bu linkten de ulaşabilirsiniz hem fiyat uygun hem de ürünler orjinal tavsiye ederim. http://ladyscoco.com/urun/5li-morfose-milkshake-set/

    YanıtlaSil
  11. DOA Kozmetiğin argan yağını uygun fiyata deneyin. Saf argan yağının faydalarının saçlarınızı iyileştirdiğini kısa zamanda farkedebilirsiniz: http://www.doakozmetik.com/argan-yagi-pmu14

    YanıtlaSil
  12. Mrblr..bi maruzatm olucaktı..Morfose'un argan yağlı saç spreyini nerde nasl alabilirm yada satş noktaları hakknda bilgnz var mı..yardmci olursanz cok sevnrm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Morfose'un argan yağlı saç spreyi hakkında maalesef bir bilgim yok. Bu şekilde şişede satışa sunulanı (spreysiz) çeşitli kuaförlerde ve kozmetik sitelerinde bulunuyor. Dilerseniz google'da aratarak daha detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Teşekkürler:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler