Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

SON ZAMANLARDAKİ MİNİ KOZMETİK ALIŞVERİŞLERİM: Gratis, Watsons, Rossmann, Flormar

Merhaba:)

Son zamanlarda Gratis, Watsons, Rossman ve Flormar'dan yapmış olduğum minik alışverişlerimi sizlerle paylaşacağım. Yılbaşına kadar sadece ihtiyacım olan veya çok beğendiğim şeyleri alma, öyle her gördüğümü almama konusunda kendimi zorluyorum.:)


Eklips pudra fırçası ve Essence İ love stage far bazı Gratis'ten, Rival de Loop Concealer Rossmann'dan ve Flormar Light of Flowers ruj Flormar'dan...:)

1. Eklips Powder Brush: Sırf sevimliliği yüzünden, kullanmayacağımı bile bile aldım. Şunun tatlılığına bakın ama yaa kıyılır mı buna hiç  ^_^

2. Rival De Loop Concealer: Normalde şurada bahsetmiş olduğum Time Balm concealerı severek kullanıyorum, fakat o yazımda da belirttiğim gibi bir açık tonunu almış olsam daha iyiymiş. İşte ben de Time Balm'a alternatif olarak Rival De Loop'un 01 numaralı en açık rengini almış oldum. Hem böylelikle elimde bir likit concealer da olmuş oldu. (Essence'nin likit concealerı hiç beklemediğim bir anda bitiverdi, daha ben onun yazısını yazacaktım:(( ) Alır almaz denedim ve ilk izlenimim olumlu. Biraz daha kullanayım yazısını yazacağım.

3. Essence İ Love Stage Far Bazı: Aslında benim istek listemde The Balm'ın far bazı vardı, fakat o renksiz bir baz olduğu için, Essence'ninkinin ise sarımtrak bir renk verdiğini bildiğim için bunu aldım. Göz kapaklarım yağlı değil, farlar uzun süre dayanıyor. Baz alma sebebim, göz kapaklarımın kılcal damarların neden olduğu kırmızımsı görüntüyü az da olsa nötrlemek. Bunu henüz denemedim, yine yazısını yazarım bir süre kullandıktan sonra.

4. Flormar Light of Flowers Lipstick:: Flormar'dan nedense son zamanlarda uzaklaştım. Sadece ojelerini kullanıyorum diyebilirim. Bu ruju sırf indirimli diye aldım. L31 rengi, yani nar çiçeği-kırmızı arası bir ton. Neyse ki kendime hiç ummadığım şekilde yakıştırdım, kullanıırım.:)


Bunlar da Watsons'tan.:)

5. Nivea Pure&Naturel Roll on: Şuan Nivea'nın Pearl&Beauty inci özlü roll onunu kullanıyorum, memnun sayılırım. Bunu alma sebebim içeriğinde alüminyum bulunmaması. Bundan sonra elimden geldiğince dikkat etmeye çalışacağım alüminyum olayına.

6. Rebul Jasmine Kolonya: Rebul'un bu minik yasemin kolonyasını çantama atmak üzere aldım. Misler gibi kokuyor. Ben yasemin, hanımeli, portakal çiçeği vs. kokularına bayılıyorum. Bu kolonyada da yaseminle birlikte limon kokusu da geliyor, ama bence güzel ikili olmuşlar.:)


Bunlar Gratis'ten aldıklarım:)

7. Garlic Treatment: Sarımsak özlü bir tırnak bakım ürünü. Tırnaklarımı güçlendirmek için aldım. 1-2 kere denedim, ama sonuç alabilmek için düzenli kullanmak lazım. Düzenli bir şekilde kullandıktan sonra sizlerle bu ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım. 

8. Pastel Oje/88:  Bu renk şişede durduğu gibi durmuyor.:) Yine de severek kullanıyorum. Tam French manikür için kullanılabilecek bir renk.

9. Golden Rose Paris/27: Yine çok severek aldığım, hoş ve sade bir renk. 1 kere kullandım, iki katta şişedeki rengi tam olarak veriyor.

10. Nail Sticker: Çok şık, gül figürlü sıradan tırnak süsleri.:) Hemencecik bir tanesini denedim, çok kibar duruyor hele ki Pastel 88'in üzerine çok yakıştırdım ben. Yalnız bana öyle geliyor ki bu stickerın fiyatını gitgide arttırıyorlar!

Hepsi bu kadaaaar :)) Yeni yazılarda görüşmek üzere HOŞÇAKALIN....:)

Yorumlar

  1. Rivalde loop concealerı ınanılmaz güzel bence,!! daha bu sabah kaş altlarımada uyguladım acayip güzel aydınlık veriyor güle güle kullanmalar :-**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk izlemimim olumlu yönde:) Senden de olumlu yorum geldiğine göre beğenme ihtimalim yüksek:) Teşekkür ederim canım ^_^

      Sil
  2. Güle güle kullan canım :) Bu arada sarımsak özlü olan tırnak bakımını merak ediyorum, sonuçları paylaşırsan sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım:) Düzenli bir şekilde kullanmayı becerebilirsem mutlaka paylaşacağım sonuçlarını:)

      Sil
  3. ah o göz kapaktaki damarlar yok mu...bende de ayni sorun.gözümun üstü harita resmen:))neyse kapaticilar sag olsun.güle gule kullan hepsini.pastelin rengi hosh:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaaa:) Farların rengi sırf o damarlar yüzden belli olmuyor :)) Çok teşekkür ederim canıım:)

      Sil
  4. Hepsini güle oynaya kullan :) Pastel 88 ojesi zaman içinde en sevdiklerin arasına girecek bence ki ben çok seviyorum . French manikürde rakı beyazı yerine onu sür farkı gör :) yada tırnaklarının renkli olmasını istemiyorsun ama uzun oldukları için bakımlı da durmasını istiyorsun al bunu sür iki kat aşık ol :) çok övdüm ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiihihi:))) Çok teşekkürler canım:) Valla şuan tırnaklarımda kendisi, cidden çok bakımlı gösteriyor tırnakları:) Övülmeyecek gibi değil :)) Heran favorim olabilir ^_^

      Sil
  5. güzel günlerde kullan canım pudra fırçanı pek merak ettim doğrusu kıl döküyor mu acaba? ojelerinin aynılarından bende de var :)) pek beğendim valla aldıklarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmaya kıyabilirsem fırçaya, detayları yazarım fırça hakkındaki canım:)) Ama yıkandıktan sonra şeklinin değiştiğini okumuştum bazı blogger arkadaşlardan. Buna rağmen bu şirinliğe dayanamayarak aldım:)) Aaa bak oje renkleri konusunda zevklerimiz benzermiş demek ki:) Çok teşekkürler canım:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler