Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

GÜNÜN MAKYAJ ÜRÜNLERİ #2

Merhabalar Herkese :)

Bugün ne yazık ki size kendi bilgisayarımdan seslenemiyorum.:/ Kendisi çok ağır hasta.:P Bu elektronik eşyaların benim elimden çektiği nedir bilmiyorum.:) İlk laptopımı daha garantisi dolmadan yataktan düşürmüştüm ve ekranını parçalamıştım 3 yıl önce. Bu sefer de beynine bir zarar verdim galiba. :/ Açılmıyor... Açılsa geri kapanıyor, ama virüs meselesi değil ondan eminim. Hep şu çizim programları yüzünden oldu yaaa! Hafta sonu servis yolu göründü kendisine artık. 

Neyse, yakınmam bitti, konumuza dönelim.:) Bugünkü makyajımda neleri kullandığımı paylaşmak istedim sizlerle.


1. Garnier BB Krem: Yazısını yazmama çok az kaldı.:) Orta derecede memnunum diyebilirim,  detaylıca yazacağım yazısını. 

2. Rival De Loop: Fiyatına göre bence çok güzel bir ürün. Makyajımda göz altlarıma uyguladım. Verdiği aydınlığı seviyorum. Yine yazısını yakın zamanda yazacağım bir ürün.

3. Essence I Love Stage Far Bazı: Göz kapaklarımın rengini eşitlemede ve farı üzerinde tutmada oldukça başarılı buluyorum. Makyajımda rengi eşitlemek adına kullandım.

4. Sexy Mama Pudra: Ecotools pudra fırçamla makyajımı sabitledim güzelce. Aslında kış aylarında sabitlemesem de parlama yaşamıyorum, ama benimkisi bir alışkanlık oldu galiba.:) Bilmiyorum detaylı yazısını bir de benden okumak ister misiniz :P

5. Essence Sun Club Palet: Göz kapağımın tamamına en açık rengi uygulayıp koyu ve mat kahvesiyle de çok hafif gölge yaptım dış kısımlarına. Gayet sade ve hoş durdu.

6. Essence Eyeliner: İncecik ve kuyruksuz bir eyeliner çektim. Kendime ince eyelinerı daha çok yakıştırdığım için bu kalemle çok rahat yakalayabiliyorum o inceliği. 

7. Golden Rose Sexy Black Maskara: Son zamanlarda kullandığım en iyi maskara. Yazısı geliyor, yazmak için yeterince kullandığımı düşünüyorum artık....:)

8. Physicians Formula Allık: Hafifçe uyguladım yanaklarıma. Tonu muhteşem ve yapısına bayılıyorum.

9. Maybelline Moisture Extreme Collagen 260: Veee son olarak bana göre yine muhteşem bir tona sahip bu ruju uyguladım. En sık kullandığım rujum bu. Bütün makyajlarla iyi gittiğini düşünüyorum, çünkü doğala çok yakın bir renge sahip.

...HOŞÇAKALIN...:)

Yorumlar

  1. Ama hani sonuç, hani sonuç?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Evet bence de sonuç olmalı, ama şuan için fotoğraf paylaşmayı düşünmüyorum:)) İnş o da olacak ileride:) Şimdilik sonucu herkesin hayal gücüne bıraktım:)

      Sil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler