Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

GARNIER BB KREM (Yağlı Ciltler için)

Merhabalar :) 

Uzunca bir süredir kullanmış olduğum bb kremimden bahsetmek istediğim bugün sizlere. Biliyorum, çok fazla okudunuz, ama bir kez de benden dinleyin istedim.

Garnier'in yağlı ciltler için olan BB kremi, çoğunluğun övgüyle bahsettiği bir ürün.  Bense uzun süredir kullanmama rağmen, henüz iyi mi kötü mü karar verebilmiş değilim. 


Genel özelliklerine bakacak olursak, uzun ince bir tüpün içerisinde 40 ml'lik ürün bulunuyor. Fransa'da üretilmiş. Açıldıktan sonra 12 ay ömrü var. 

Raflarda açık ve orta olarak iki tonunu görebilirsiniz. Benim kullandığım da açık tonu.


Vidalı bir kapağa sahip. Bu durum biraz sıkıntı yaratıyor, çünkü ürün çok katı bir yapıda olmadığı için direkt olarak taşıyor. Bu da gereğinden fazla ürün ziyan etmenize ve etrafa bulaştırmamıza neden oluyor.:)


Light tonunu açık buğday renklilere önerebilirim. Çok beyaz tenlilere koyu duracağını düşünüyorum. (Akışkan yapıda olduğunu fotoğraftan anlayabilirsiniz.) 


Ne kadar anlaşılıyor bilmem, ama  pudra pudra bir yapıya sahip. Hakkında net bir fikrimin oluşmamasının sebebi de bu pudra yapı. Yüzünüze güzelce uyguluyorsunuz, verdiği aydınlık ve sağladığı kapatıcılık uzaktan gerçekten çok güzel ve kusursuz görünüyor. Fakat yakından, derinizin çizgilerini o kadar belli ediyor ki, cildinizdeki en ufacık bir soyuğu, kuruluğu o kadar ortaya çıkarıyor ki... İşte bu durum beni fazlasıyla mutsuz ediyor. 

Haftada bir soyulan maskelerden yapan ve cildimi makyajdan önce nemlendiren bir insanım. Bu BB kremi sürdüğümde ortaya çıkan o kuru görüntüyle ne yazık ki başa çıkamıyorum. (Son zamanlarda cildimin yağlı olmadığını düşünmeye başladım, ama bir uzman yağlanmaya meyilli bir cilt yapım olduğunu söyledi.)

Benim için diğer negatif özelliği ise, kapağını açtığımda ve sürerken alkol kokusuna benzer bir koku almam. Eğer o gerçekten alkol kokusuysa; çok hassas ciltler, kuru, karma ve benimki gibi bir öyle bir böyle olan ciltler bu üründen uzak dursunlar, çok yağlı (parıl parıl parlayan) ciltler bu ürünü hemen gidip alsınlar bence. 

Yanlış yönlendirmek istemem, herkesin cildinde mutlaka farklı performans gösterir, ama denemek isteyen arkadaşlar yapmış olduğum yorumu gözardı etmesinler. Çünkü ben bu BB kremi çok övüldüğü için aldım.  Kötü bir ürün kesinlikle değil, ama ne yazık ki beklentimi karşılamadı.

Benim yorumlarım böyle...:) Kullandıysanız sizin bu Garnier BB krem hakkındaki yorumlarınız neler?

HOŞÇAKALIN...:)

Yorumlar

  1. Ben çok severek kullanıyorum canım. Başka BB kremler denesem de illaki elim ara ara yine buna gidiyor. Fondöten renklerini açmak içinde birebir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hala nasıl olduğuna karar veremedim canım:) Bir gün beğeniyorum, bir gün beğenmiyorum... Belki içeriğinde yağ olan bir ürünle karıştırırsam ben de çok iyi bir sonuç alabilirim:) Dediğin gibi renk açmada konusunda da performansı yüksek olabilir:)

      Sil
  2. Bu ürünü kullandıktan sonra spreyle fıs fıs yaparsan belki engellersin bu görüntüyü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen üzerine termal suyumla 1-2 fıs yapıyorum, ama anlık bir etki oluyor canım ya:/ Sonradan aynı kuruluğu hissediyorum ne yazık ki

      Sil
  3. Yaraları ve kuru bölgeleri çok belli ettiği konusunda kesinlikle katılıyorum, mesela yanaklarım kuru ve altına ne kadar nemlendirici sürsem de bu bb krem yanak bölgem de kabuk kabuk durdu. Ama parıl parıl parlayan t bölgeme çok iyi geldiği için severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimle aynı fikirde birini buldum sonunda:)) Evet aynı şekilde o kabuk kabuk kuru görüntü oluyor bende de işte:( Aslında yazın daha kullanışlı olabilir diye düşünüyorum.

      Sil
    2. Çizgilere dolma yapmayan ve yara kabuklarini belli ettirmeyen bb krem biliyirsaniz önerir misiniz?
      Yağlı cilt için ve kapaticiligi orta olan

      Sil
  4. Garnier in bir başka BB kremini kullandım bende, hemde hiç memnun kalmamıştım yazısını da blogumda var. Herkesin övgü ile yaklaştığı bu ürüne benden başka negatif yorumlayan bir tek sen oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla övgü alan bir ürün oldu, ama gözardı edilemeyecek eksileri var benim için:) Senin yorumunu da okumak isterim:)

      Sil
  5. Benim de bir türlü sevip sevmediğime karar veremediğim bir ürün alkol kokusunu bende alıyorum buram buram, bazen de cildimi yağlandırıyor gibi geliyor bazen ise seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, koku oldukça belirgin :/ Yağlandırmadan çok kurutma yaşadım ben :) Nötr kaldım :)

      Sil
  6. Uzunca bir süre kullanarak memnun kaldığım bir ürün oldu.Benim için tek problem renk seçeneklerinin olmayışı.Medium ile Light arasında bir rengi olmalı mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya renk skalası daha geniş olmalıydı:) Ligttan daha açık bir renk ile medium ve light arası bir renk daha olsa skala tamamlanır bence:)

      Sil
  7. Merak ettiğim bir bb kremdi ama ciltteki çizgileri belli etmesi çok kötü benim için. Sanırım denemekten vazgeçmeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben öyle bir sorun yaşadım ne yazık ki:/ İstersen testerını bir dene koluna veya yüzüne, yapısını gör.. Belki de senin cildine güzel oturur, çizgilere vs. dolma yapmaz

      Sil
  8. Watsonslarda denk gelirse denemek istiyorum ama bu ara gözümü daha yüksekteki bb kremlere diktim :D Etude House Türkiyede de internet üzerinden satılmaya başlıyormuş yakında kapıda ödeme falan da olacakmış, BB kremler asya kökenli oldukları için Korenin kaliteli denen bb kremlerinden de denemek istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A kapıda ödeme de olursa süper olur, ama inşallah uçuk fiyatlara satmazlar yaa :)) Bence de Korelilerinkini denemek en mantıklısı gibi :)

      Sil
  9. Bu ürünle ilgili bilgi paylaşımı ararken rast geldim sayfanıza. Bu ürünü kullanıyorum ve dediğiniz gibi ben de ikilem içerisindeyim. Cilt tipim acayip değişik ve kuru ile yağlanmaya eğilimli olarak günden güne bile değişiyor. Bu ürünü birkaç damla ve parmaklarımda cildime yedirince pek fazla sorun olmuyor gibiydi. Ama dikkat ettim ve sanki yağlandırma yapıyor cildimde. Ayrıca boyun ile çene arasında (kulak bölgesine yakın) yerlerde küçük sivilcelenmelerin oluştuğunu hissettim. Bu ürün yağlı ciltler içinse neden yağlandırma yapıyor? Ayrıca dediğiniz gibi pudralı bir görünüm elde edemiyorum ben bu ürünle ?!

    çok uzun yazdım, kusuruma bakmayın.. Benim bloğuma da beklerim :)

    inciice.blogspot.com

    hoşça kalın :)

    YanıtlaSil
  10. Elinize sağlık :) Bende bu ürünü kullandım baya bereketli bir ürün ancak içinde hafif alkol kokusu var o biraz rahatsız etmişti.Banada beklerim bu arada daha çok yeniyim http://mervekacar.blogspot.com.tr/ :)

    YanıtlaSil
  11. Ben iki haftadır kullanıyorum yüzdeki çizgileri belli ettiğini ya da herhangi kötü bir kusur yaptığını düşünmüyorum ben çok severek kullanıyorum açıkçası yakından da uzaktan da kusursuz harika bir görünüm sağlıyor ve siyah noktaları da çok güzel kapatıyor üstüne pudra sürüyorum akşama kadar duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim ben beyaz tenliyim ve ten rengimin koyulasmasini da sevmiyorum, benim icin de uygun olur mu bu bb krem... Bugday tenliler icin uygun yazmis yaziyi hazirlayan arkadas .s beyaz tenliler icin onermemis .s

      Sil
  12. Canim bugday tenliler icin uygun tarzi bir cumle kurmussun, ben beyaz tenliyim ben de koyu mu durur .s

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler