Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

MİSAFİRİM VAR: HAYDİ GÜZELLEŞELİM'İN SAÇ BAKIM RUTİNİ

Herkese Merhaba!

Bugün Haydi Güzelleşelim (clumsymakeup) blogunun sevgili sahibi Özgün'ü blogumda misafir ediyorum ve misafir ettiğim için de çoook mutluyum.:) 
Kendisi saç bakım rutinini bizlerle paylaşmak istedi, üstelik çok merak ettiğim bir seriyi anlatacak bize. 
_________________________________________________________________________________
Merhabalar,

Öncelikle böyle bir etkinlik düzenlediği ve beni de blogunda konuk ettiği için Bahçem Benim'in sahibesine çok teşekkür ediyorum. Saçlarımda gözle görünür bir değişim fark ettiğimden ve bu yönde iltifatlar aldığımdan saç bakım rutinimi yazmak aklımdaydı. Bu etkinliğe kısmet oldu! Çok da güzel oldu. :)

Ben maalesef saçları her daim pırıl pırıl, şekilli ve sağlıklı görünen düzleştirmeye vs ihtiyaç duymayan o şanslı azınlıktan değilim. Zaten kuru olan saçlarım çok fazla düzleştirici kullandığımdan ve üst üste birkaç kez kızıla boyadığımdan içler acısı bir haldeydi. Saçıma nem verecek, yoğun bakım sağlayacak ve kabarma, elektriklenme sorunumu azaltacak ürünlere ihtiyacım vardı.


Son dönem adını çok duyduğum John Frieda'nın Full Repair serisini denemeye karar verdim. Çok da doğru bir karar vermişim. Bu seriye ait şampuan, saç kremi ve saç maskesini kullanıyorum. 


Muhakkak duymuşsunuzdur ortalarda bir saçınızı mümkün olduğunca az yıkayın lafı dolaşıyor. Ben de bunun yararını şahsen deneyimleyenlerdenim. Saçımı 3. gün yıkamaya çalışıyorum mümkün mertebe. Bir seferinde şampuanladıktan sonra krem kullanırken, bir diğer seferde saç maskesini kullanıyorum. Krem ve maskenin arkasında 2*5 dk arası bekletilmesi gerektiği yazıyor ama ben maskeyi kullandığımda daha fazla bekletiyorum. Özellikle maskenin ilk kullanımdan itibaren fark yarattığını söyleyebilirim. Saçlarım yumuşacık oluyor. Uzun vadedeki yararını da şöyle açıklayabilirim; aylardır saçımı hiç kestirmedim ama kırığım yok denecek kadar az. Bunu kullandığım ürünlere borçlu olduğumu düşünüyorum.


Şampuanın yararını ise o kadar kısa sürede fark etmedim. Açıkçası ilk kullanımda çok güzel kokuyor ama bir numarası yok diye düşünmüştüm. Ama zaman verdikten sonra onun da saçıma çok iyi geldiğini düşünmeye başladım.

Banyodan çıktıktan sonra ise yabancı bir Youtuber'ın deyişiyle bir saç kokteyli hazırlıyorum. Bunun için kullandığım ürünler: John Frieda'nın FRIZZ-EASE adlı saç serumu, John Frieda brilliant brunette serisinden liquid shine ve Nuxe'ın kuru yağı. Her birinden çok az miktarda avucuma alıp karıştırıp ıslak saçıma uyguluyorum. Saçımı havluya sarıp kendi kendine bayağı kurumasını bekliyorum. Daha sonra ısıdan koruyu sprey sıkıp kurutma makinasıyla tamamen kurutuyorum. Saç düzleştirici veya maşanın kesinlikle nemli saçla kullanılmaması gerekiyor. Ben bunu acı tecrübelerle öğrenenlerdenim :( 



_________________________________________________________________________________

Okul yoğunluğundan vakit ayırıp etkinliğime katıldığı için ve bilgilendirici, detaylı bir yazı hazırladığı için çok teşekkür ederim. İyi ki böyle bir etkinlik başlatmışım diye düşündüm bugün. :)

Özgün'ün blogunu severek takip ediyorum ve siz de mutlaka ziyaret edin. Çok çeşitli ve yararlı paylaşımlarda bulunuyor. Sorularınız varsa blogundaki iletişim kutucuğundan kendisine ulaşabilirsiniz.

>>> Haydi Güzelleşelim <<<


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler