Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler

Resim
Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler Dünyanın lider kripto borsası Bitget, Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasını duyurdu. Hem yeni, hem de eski kullanıcılara yönelik olan bu kampanya ile Bitget, kullanıcılarına 75 bin dolar değerinde ödül havuzu, 1 adet Macbook Pro ve bir adet iPhone 14 hediye edecek.   Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel Bitget Türk kullanıcılarınu mutlu etmeye devam ediyor. Bitget’in geleneksellmiş Ramazan Hep Birlikte Paylaştıkça Güzel kampanyası bu sene de büyük hediyelerle tekrar ediyor. Bitget’in Türkiye kullanıcıları için Ramazan’a özel kampanyasında hem yeni, hem de eski kullanıcılar büyük ödülleri kazanabiliyor. İşte ödül detayları.   75.000$ Değerinde Mega Ödül Havuzu Kampanya sayfasından kampanyaya katılarak görevleri yerine getiren kullanıcılar toplam 75 bin dolar değerindeki ödül havuzundan pay kazanma şansı elde edecekler. Macbook Pro Şanslı Kullanıcı Ödülü şartlarını tamamlayan şanslı Bitget kullanıcısı Mac

RIMMEL LONDON SCANDALEYES MASCARA (EXTREME BLACK)

Extreme Black
Rimmel London Scandaleyes Mascara
Merhaba,
Son zamanlarda denemiş olduğum Rimmel London'ın Scandaleyes Extreme Black maskarası hakkında bir inceleme yazısı yazmayı sonunda uygun gördüm. 

Çok sık, farklı markaların, farklı serilerindeki maskaraları deneyen birisiyimdir. Normal şartlarda tek bir tanesine takılı kalmamaya çalışıyorum. Ona rağmen çok beğendiğim ve elimdeki maskara stoğunu tükettikten sonra, tekrar kullanmaya başlayacağım sadece bir maskara oldu. Daha önceden beri, yazılarımı takip ediyorsanız, mutlaka onun hakkındaki yazımı okumuşsunuzdur. (Okumadıysanız tık tık.

Konuyu çok dağıtmadan devam edeyim. Öncelikle ambalaj olarak bana itici geldiğini söylemeden geçemeyeceğim. Turuncu renkten gerçekten nefret ediyorum! Rimmel London da sıkça bu kötü turuncu tonunu fondötenlerinde, maskaralarında vs. neden kullanıp duruyor anlamış değilim. Ama tabiki ambalaj tasarımları ve renkleri, her ne kadar bir ürünü almak için bahane olsa da almamak için kesinlikle bir neden değil, en azından benim için öyle.
extreme black
Rimmel London Scandaleyes Mascara
Kocaman bir kıl fırçaya sahip. Hata yapmayı kolaylaştıracak kadar büyük bir fırça... Alt kirpiklerde ve gözün iç kısımlarında kullanımında epey zorluk çıkarıyor. Gerçekten çok dikkatli olunmalı ki sağa sola bulaşmasın. Hadi bulaştırmadan sürdük diyelim, maskaranın yapısı çok aşırı sıvı olduğu için bu sefer de gözleri kırptıkça göz kapağının üst kısımlarına bulaşması gerçekten kaçınılmaz.

Verdiği siyahlığa, hacme ve uzatmaya diyecek sözüm yok, ama kirpikleri tek tek ayırma gibi bir beklentiniz olmasın. Bir artı özelliği de topaklanma ve dökülme olayı yaşanmıyor.

Beni bu üründe en çok rahatsız eden durum, hep ıslaklık hissi veren, kirpiklerde hiç kurumak bilmeyen yapısıydı. Hiçbir şekilde de katılaşmadı gitti. Çok sıvı yapılı maskara sevenler için bu durum bir avantaj olacaktır.
Extreme Black
Rimmel London Scandaleyes Mascara
Bana hitap etmediği için ne yazık ki tekrar almayı düşünmüyorum.

Siz Rimmel London'ın maskaralarından memnun musunuz? Hangi maskaralarını kullandınız?

HOŞÇAKALIN... :)

İnstagram | Facebook | Follow Me On Bloglovin' 
post signature

Yorumlar

  1. Ben aslına bakarsanız seviyorum. Ama sadece altına bir kat kirpikleri ayırıcı bir maskarayla kullandığı taktirde. Çünkü dediğiniz gibi bu maskaranın en ve tek güzel yani simsiyah ve hacimli kirpikler :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Teşekkürler...

Bu blogdaki popüler yayınlar

TAVSİYE EDİYORUM #2 - Nivea Soft Nemlendirici Bakım Kremi

►KİTAP AYRACI YAPIMI #2◄

Bitget’ten Türkiye’ye Özel Süper Hediyeler